رشد ۳۰۰ درصدی توکن بازی اکسی اینفینیتی

بازی Axie Infinity محبوب‌ترین بازی بلاک‌چینی در جهان است! استقبال‌ها از همان ابتدای عرضه این بازی، بسیار گسترده بود و افراد زیادی در مدت زمانی کوتاه، به این بازی جذب شدند!

به گزارش سایت نیوز بی‌تی‌سی، حالا نیز ارزش توکن این اکوسیستم که SLP نام دارد، در مدتی کوتاه، حدود 300 درصد رشد کرده است! تقاضا برای توکن SLP در 2 هفته گذشته بسیار بالا بوده است!

توکن SLP از حدود 2 هفته پیش تا به امروز، رشدی خیره کننده را به ثبت رسانده است! به طوری که تقریبا تمام خبرگزاری‌ها در حال نوشتن خبر درباره آن هستند.

قیمت هر واحد توکن SLP در تاریخ 1 فوریه حدود 1 سنت بود! این درحالی است که قیمت این توکن تا تاریخ 10 فوریه به حدود 4 سنت رسید! اکنون و در زمان نوشتن این مقاله، قیمت هر واحد توکن SLP حدود 3 سنت است.

براساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، توکن SLP در حال حاضر دارای حجم بازاری معادل 154 میلیون و 468 هزار دلار است. با توجه به این حجم بازار، این توکن در رتبه 309 بزرگ‌ترین رمزارزها از لحاظ حجم بازار جا می‌گیرد.

همان‌طور که بیان شد، بازی Axie Infinity پرطرفدارترین بازی بلاک‌چینی است. بازیکنان در این بازی به خرید و فروش موجوداتی جالب به نام Axie می‌پردازند. همچنین بازیکنان می‌توانند این موجودات را خریداری کنند و پرورش دهنده و با استفاده از آن‌ها، اقدام به مبارزه با دیگر بازیکنان کنند.

توکن درون برنامه‌ای SLP به عنوان پاداش به کاربران این بازی داده می‌شود، مثلا پس از برنده شدن در یک مبارزه، شما قادر هستید تا جایزه خود را به صورت توکن SLP دریافت کنید و آن را به فروش برسانید.

البته تیم توسعه‌دهنده بازی Axie Infinity اعلام کرده است که قصد دارد تا با اعمال آپدیت‌هایی بر بازی، عرضه توکن SLP را در بازی تا حدود 56 درصد کاهش دهد، احتمالا همین مسئله نیز باعث رشد فزاینده قیمت این توکن شده است.

البته با وجود رشد خوبی که این رمزارز در طی دو هفته گذشته به ثبت رسانده است، هنوز هم با سقف‌های قیمتی خود بسیار فاصله دارد. برای مثال قیمت توکن SLP تا 7 ماه پیش، حدود 40 سنت بود!

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.