پنجمین نهنگ بزرگ بایننس، ۵ میلیون توکن کاردانو خریده است

فکت کوینز: بر اساس داده های Whalestats، کاردانو اخیرا و پس از خرید ۵ میلیون توکن توسط یکی از نهنگ های بزرگ بایننس، دوباره به لیست ۱۰ ارز برتر خریداراری شده توسط نهنگ های بایننس اضافه شد.

کاردانو در لیست 10 ارز خریداری شده

بر اساس گزارش این پلتفرم تحلیلی، پنجمین نهنگ بزرگ از میان ۱۰۰۰ نهنگ برتر بایننس اخیرا دست به انباشت بیش از ۵ میلیون کاردانو زده است. لازم به ذکر است که هولدرهای بزرگ و نهنگ ها معمولا در کف ها و زمان تثبیت قیمت دست به انباشت دارایی مد نظر خود می‌زنند.

بر اساس داده های IntoTheBlock، تنها ۷ % از هولدرهای کاردانو بیش از یک سال است که دارایی های خود را نگه داشته‌اند. در این میان ۷۱ % دیگر بین یک ماه تا یک سال کاردانو های خود را نگه داشتند و ما بقی زیر یک ماه دست به فروش دارایی های خود زده‌اند. این حقیقت که بیشتر هولدرهای کاردانو، سرمایه گذاران میان مدتی و کوتاه مدتی هستند، نشان از فشار خرید نهنگ ها بر کاردانو دارد.

مطلب مفید: ریوین (Revain)؛ نظرتان را درباره توکن ها بگویید و پاداش بگیرید!

رفتار قیمتی کاردانو

قیمت کاردانو پس از ثبت کفی در ۱.۱۷ دلار به بازگشت خود ادامه داد و دیروز به ۱.۲۶ دلار نیز رسید. در این ناحیه کاردانو با مقاومت رو به رو شد و در حال حاضر در نزدیکی ۱.۱۸ دلار به سر می‌برد. گفتنی است که پس از ثبت اوج قیمتی ۳.۱۰ دلاری در سپتامبر ۲۰۲۱، قیمت کاردانو همواره با کاهش همراه بوده و اکنون فاصله ای ۶۱ درصدی تا اوج خود دارد.

علیرغم رفتار آرام قیمت کاردانو در این مدت، بلاک چین کاردانو در سال گذشته رشد فوق العاده ای را تجربه کرد و اخیرا نیز به دستاورد مهم ۳ میلیون کیف پول فعال در شبکه رسید. بر اساس داده ها، از سال ۲۰۲۰ تاکنون رشد و پذیرش شبکه کاردانو افزایش بسیار خوبی داشته است. همچنین اولین صرافی غیرمتمرکز آن با نام ساندی سواپ اخیرا در شبکه اصلی راه اندازی شد. شایان ذکر است که ارزش کل قفل شده اکوسیستم کاردانو نیز اخیرا به نزدیکی ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.