هنوز برای خرید بیت کوین دیر نشده است!

سال 2021 را می‌توان سال بازار رمزارز‌ها دانست! چراکه در این سال بیت کوین و به دنبال آن بازار رمزارز‌ها، رشد بسیار خوبی را تجربه کردند.

در سال 2021 مجموع دارایی بازار رمزارزها، از 1 تریلیون دلار به بالای 3 تریلیون دلار رسید و بر همین اساس، بسیاری از تحلیل‌گران انتظار صعود بیشتر را داشتند.

پادشاه رمزارزها، در سال 2021 به حدود قیمتی 70 هزار دلار دست یافت و رکوردی باورنکردنی را به ثبت رساند، اما پس از آن با ریزش عظیمی مواجه شد و تا 30 هزار دلار پایین آمد.

به‌دنبال این نوسانات شدید بیت کوین (BTC)، تمام بازار رمزارز‌ها از جمله کوین‌های برتر، نوساناتی مشابه را تجربه کردند. بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL)  و ریپل (XRP)، از جمله کوین‌هایی بودند که در سال 2021 نوسان زیادی را تجربه کردند.

به گزارش خبرگزاری فوربز، با اینکه بیت کوین و بازار رمزارزها ریزش عظیمی را تجربه کرده‌‌اند، یکی از بانک‌های بزرگ جهان به نام ولز فارگو (Wells Fargo)، نظری مثبت نسبت به این بازار دارد!
این بانک بزرگ، اعلام کرده است که سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها، تازه در اوایل کار خود است و هنوز جای رشد زیادی برای این اکوسیستم وجود دارد.

ولز فارگو صنعت رمزارز‌ها را با اینترنت مقایسه می‌کند! این شرکت گفته که رشد رمزارز‌ها نیز مانند اینترنت که در اوایل سال 1990 مورد پذیرش قرار گرفت و رشدی ناگهانی و بدون ریزش را تجربه کرد، خواهد بود.

صنعت رمزارزها نیز مانند هر فناوری دیگری، به مرحله پذیرش عمومی می‌رسد و از مرحله پذیرش اولیه عبور خواهد کرد. بنابراین باید منتظر یک نقطه عطف در این بازار باشیم.

ولز فارگو عقیده دارد که ما همچنان در مرحله پذیرش اولیه قرار داریم و رشدی عظیم در راه است، در سال گذشته بازار رمزارز‌ها رشد بسیاری کرد و به دنبال آن مقدار بیشتری استیبل کوین به بازار عرضه شد.

به همین دلیل نیز دولت‌های بزرگ مانند دولت آمریکا مجبور به اقدام در جهت قانون‌گذاری برای این حوزه شد و سعی کرد تا منافع خود را حفظ کند.

عده‌ای نیز با توجه به ریزش سنگین چند ماه اخیر بازار رمزارزها، از فرارسیدن زمستان کریپتو می‌گویند و می‌ترسند که اتفاقی که در سال 2017 رخ داد، اکنون نیز رخ دهد!

اگرچه بسیاری از موسسات تحلیلی و کارشناسان عقیده دارند که شرایط بازار اکنون، بسیار متفاوت از شرایط بازار در سال 2017 است و به دلیل ورود موسسات به این بازار و افزایش چشمگیر حجم بازار، انتظار می‌رود که دیگر اتفاقی مانند سال 2017 رخ ندهد!

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.