آیا فرصت مناسبی برای خرید سولانا است؟

کاهش قیمت می‌تواند یک عامل کلیدی برای بهبود وضعیت سولانا باشد. به گفته یک تحلیلگر Crypto، افزایش سفارش‌های خرید برای Solana ممکن است منجر به تلاش برای شکستن سطوح مقاومتی مهم در نمودار چهار ساعته شود. قیمت سولانا در 24 ساعت گذشته 4.52 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت 111 دلار معامله می‌شود.

پس از شروع افزایش قیمت از 80.83 دلار در 24 ژانویه، حالا نمودار قیمت سولانا یک روند کاهشی را آغاز کرده است. پس از آن که سولانا توانست صعود قابل توجهی را آغاز کند با یک سطح مقاومتی جدی در حدود 118 دلار مواجه شد. این موضوع سبب عقب‌نشینی قیمت SOL شد. این تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که برای رسیدن به قیمت 140 دلار SOL باید روند پایداری بالاتر از سطح مقاومت ۱۱۸ دلار را تجربه کند.

آیا فرصت مناسبی برای خرید سولانا است؟

اقدام قیمت سولانا

در سه روز گذشته، قیمت سولانا دائما تحت فشاری مثبت قرار گرفته است تا روندی افزایشی را آغاز کند. در نتیجه، خریداران به تدریج SOL را به سمت سطوح بالاتر هدایت می‌کنند. سولانا اخیراً توانسته است به بالاترین حد خود (نزدیک به 121 دلار) برسد و ضررهای چند ماه گذشته را جبران کند.

شکستن سد مقاومتی 118 دلار ممکن است منجر به سودهای بیشتری شود. این بار سرمایه‌گذاران باید انتظار داشته باشند که قیمت سولانا عبور از سطح مقاومتی بعدی، یعنی 140 دلار، را آزمایش کند. اگرچه به نظر می‌رسد مرز حمایتی 110 دلار حفظ شده است اما شکست این سطح می‌تواند منجر به کاهش قیمت تا سطح 94 دلار شود.

سولانا در سال 2021 با قابلیت‌های فنی و پردازشی فوق‌العاده مثل سرعت بالای انجام تراکنش و هزینه اندک کارمزد همه را شگفت‌زده کرده است. در نتیجه، سولانا در مدت زمان کوتاهی توانست به یکی از بهترین بسترها برای میزبانی تراکنش‌ها و قراردادهای هوشمند در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

ارزش سولانا هزاران درصد افزایش یافت. حالا سولانا به لیست 10 توکن برتر از نظر حجم بازار پیوسته است. شبکه سولانا دائما در تلاش است تا ظرفیت بلاک چین را افزایش داده و سرعت رشد شبکه را با سرعت پذیرش کاربران همگام سازد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.