صعود بیشتر قیمت کاردانو در راه است؟!

کاردانو (Cardano) یکی از محبوب‌ترین رمزارز‌های فعال در بازار است،  هرچند محبوبیت این کوین در بین ایرانیان بسیار بیشتر نیز هست. روند نزولی این رمزارز از سال گذشته آغاز شد و باعث شد تا ارزش هر واحد کوین کاردانو از 3 دلار به زیر 1 دلار تنزل یابد!

به گزارش وبسایت بیتکوین نیوز، اگرچه که در طی چند هفته گذشته، بازار رمزارزها با روندی صعودی همراه بود و به همین دلیل هم کاردانو توانست حدود 30 درصد رشد کند، ولی به طور کلی، کاردانو در روند‌های صعودی ضعیف عمل کرده است و به نظر می‌رسد که رسیدن قیمت این کوین به سقف 3 دلار، کاری بسیار سخت و دشوار باشد!

برخلاف قیمت کاردانو که روندی نزولی را طی می‌کند، پروژه کاردانو روندی صعودی را طی می‌کند! گزارش‌های مختلف درباره وضعیت شبکه این رمزارز نشان از پیشرفت روزافزون آن می‌دهد.

در طی چند روز گذشته، تعداد تراکنش‌های شبکه بلاک‌چین کاردانو از 30 میلیون تراکنش فراتر رفت! این موفقیت به دلیل افزایش مقیاس پذیری شبکه است و می‌تواند کمک شایانی به کنار زدن رقبای کاردانو کند.

تیم توسعه‌دهنده کاردانو بسیار فعال است! این تیم به دنبال افزایش ظرفیت بلوک‌های کاردانو است. با توجه به داده‌های منتشر شده از سوی تیم توسعه‌دهنده درباره آپدیت‌های پیش روی این اکوسیستم، باید منتظر افزایش شدید سرعت و کارایی شبکه بلاک‌چین کاردانو باشیم!

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اکوسیستم کاردانو، هر روز قدرتمندتر از دیروز است و پیشرفت در پروژه کاردانو قابل لمس است. با این حال توکن بومی این شبکه به نام ADA همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند!

هرچند که داده‌های شبکه‌ای، نشان از صعودی شدن بازار می‌دهند و بسیاری از تحلیل‌گران نیز بر افزایش بیشتر قیمت کاردانو امید دارند. با این حال و در حال حاضر، حدود 66 درصد سرمایه‌گذاران چند ماهه اخیر کاردانو در ضرر هستند و باید دید که آیا کاردانو می‌تواند این ضرر‌ها را به سود تبدیل کند یا نه!

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.