دو‌ برابر‌ شدن کسب و کارهای رمزارزی در دبی!

بنابر اخبار منتشر شده از سوی مقامات، دراین نشست قرار است در مورد متاورس و آینده متاورسی پیش رو نیز بحث شود.

به گزارش وبسایت بی‌این کریپتو، دبی درحال پیشی گرفتن از دیگر کشور‌ها از لحاظ کسب و کار‌ها و فعالیت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال است. برهمین اساس تحلیل‌گران معتقدند که تعداد کسب و کار‌های مربوط به ارز‌های دیجیتال در دبی و تا سال پایان 2022 دو برابر خواهد شد!

امارات متحده عربی اعلام کرده است که از طریق نشست با Investopedia به‌دنبال دفاع از حقوق ارزهای دیجیتال است. در این نشست قرار است تا در رابطه با اقتصاد جدید رمزارزی و وضعیت آینده دنیا در این حوزه بحث شود.

این نشست در تاریخ 28 مارس برگذار خواهد شد و قرار است تا در آن درباره تمام جوانب اقتصاد رمزارزی و پتانسیل‌ها و حتی نواقص آن بحث شود.

به نظر می‌رسد که مباحث مربوط به متاورس و رمزارزها، مباحث جذابی برای بحث باشند، به گفته عبدالله بن طوق المری وزیر اقتصاد امارات متحده عربی، نقش بانک‌های امارات در پیشبرد این صنعت نوظهور بسیار چشمگیر خواهد بود.

حوزه‌های مربوط به متاورس و ارزهای دیجیتال به شدت درحال رشد هستند، به خصوص در امارات متحده عربی! زیرا این کشور سرمایه‌گذاری بزرگی در این زمینه کرده و سعی در جذب کسب و کار‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در این حوزه دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.