نقل و انتقالات مشکوک دوج کوین!

یک سرویس ردیابی به نام DogeWhaleAlert@ که تراکنش‌های ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) را ردیابی می‌کند، از چندین نقل و انتقال بزرگ این میم کوین، در مجموع به ارزش ۶۹ میلیون دلار، خبر داده است. به گزارش این سرویس، طی این تراکنش‌ها، حدود ۵۰۶٫۲ میلیون DOGE توسط کارگزاری رمزارزی محبوب رابین هود (Robinhood) و یک نهنگ ناشناس جابه‌جا شده است.

به گزارش وبسایت یو تودی، بر اساس توییت منتشرشده توسط DogeWhaleAlert@، در ۲۴ ساعت گذشته، کارگزاری رابین‌ هود سه تراکنش بزرگ را انجام داده و طی هر کدام از این تراکنش‌ها، ۱۰۰ میلیون دوج کوین را میان آدرس‌های داخلی خود جابه‌جا کرده است. ارزش هر یک از این انتقال‌ها حدود ۱۳٫۶۷۹ میلیون دلار بوده و هر کدام با کارمزد ناچیز ۱٫۳۷ دلار (۱۰ DOGE) انجام شده است.

به گزارش این سرویس ردیابی، تقریباً یک ساعت قبل از تراکنش‌های رابین هود، یک نهنگ ناشناس نیز ۲۰۶،۲۶۳،۸۲۳ واحد DOGE، به ارزش تقریبی ۲۸ میلیون دلار را طی یک تراکنش جابه‌جا کرده و به یکی از ۲۰ کیف پول برتر رمزارزی منتقل کرده بود.

به این ترتیب، در ۲۴ ساعت گذشته، تقریباً ۶۹ میلیون دلار ارز دیجیتال دوج کوین جابه‌جا شده است.

داده‌های موجود نشان می‌دهند که کارگزاری رابین هود به نمایندگی از سرمایه‌گذاران خود، ۴۲،۱۵۷،۴۸۸،۰۶۱ واحد DOGE دارد. این رقم معادل تقریباً ۴٫۹۴۵ میلیارد دلار یا به عبارت دیگر، ۳۱٫۷۸ درصد از دوج‌ کوین‌های در گردش است.

در خبرهای دیگر همچنین آمده که دوج کوین اخیراً توسط خودپردازهای رمزارزی زنجیره‌ای آمریکا پذیرفته شده است – یعنی ۱،۸۰۰ خودپرداز رمزارزی در حدود ۳۹ ایالت آمریکا.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.