این آلتکوین در آینده ۵ برابر خواهد شد!

یکی از معتبرترین و معروف ترین تحلیلگران حوزه کریپتو یک پیشبینی صعودی بحث برانگیز برای یک پروژه آلتکوین متمرکز بر حوزه ذخیره اطلاعات غیر متمرکز منتشر کرده است که تحقق آن می‌تواند سروصدای زیادی در دنیای کریپتو ایجاد کند.

به گزارش وبسایت دیلی‌هودل، مجری Coin Bureau به نام Guy که یک تحلیلگر ناشناس است، در ویدیو جدید خود به 1.99 میلیون دنبال کننده یوتیوبی خود از افزایش تقاضا برای سیستم‌هایی گفت که می‌توانند در برابر دستکاری و حمله از اطلاعات شخصی و حیاتی کاربران محافظت کنند.

این تحلیلگر اظهار داشت که Arweave (AR) که یکی از پروتکل‌های محبوب بر بستر سولانا (SOL) برای ذخیره سوابق تراکنش‌ها است، همین حالا هم با ذخیره اطلاعات به شکلی امن، پاسخگوی این تقاضای روزافزون است. او در این ویدیو بحث برانگیز خود گفت:

همه شاخص‌ها و معیارها نشان می‌دهند که میزان پذیرش Arweave صرفنظر از قیمت آن، هنوز در یک روند خارق العاده است. برای اینکه بهتر متوجه این رشد شوید، باید بگویم که وقتی در آگوست سال گذشته درباره Arweave صحبت کردم، تعداد ماینرهای شبکه فقط 151 عدد بود ولی حالا به 1200 ماینر افزایش یافته است. تعداد کیف پول‌های فعال در شبکه Arweave از 90,000 عدد حالا به 155,000 عدد رسیده است و مقدار اطلاعات ذخیره شده در آن هم از 10 به 55 ترابایت رسیده است. علاوه بر این، میزان رشد تراکنش ماهانه Arweave هم در سال گذشته فوق العاده بوده است و حالا هم خبری از کاهش آن نیست.

بر اساس این اطلاعات آنچین تحسین برانگیز، این تحلیلگر معتقد است که قیمت توکن AR می‌تواند رشد خارق العاده ای را ثبت کند و از قیمت حوالی 34.75 دلاری خود رشدی 400 درصدی را ثبت کند.

مارکت کپ Arweave هم اکنون کاملاً متوسط است و این یعنی هنوز فضای زیادی برای رشد دارد: با افزایش تعداد اپلیکیشن‌های غیر متمرکز و همکاری‌های بیشتر که باعث افزایش تقاضا شود، قیمت AR در بلند مدت به راحتی می‌تواند 5 برابر شود.

Guy در ادامه پولکادات (DOT) را به عنوان پلتفرم بعدی که برای ثبت سوابق تراکنش‌های خود از پلتفرم Arweave استفاده خواهد کرد، معرفی کرد. او در انتهای این ویدیو گفت:

موسس Arweave در مصاحبه خود در سپتامبر سال گذشته گفت که پولکادات در میان رمزارزهایی هست که برای ذخیره سوابق تراکنش‌های خود می‌تواند از Arweave استفاده کند. این ادعا کاملاً معقولانه به نظر می‌رسد، زیرا توسعه دهندگان پولکادات در سال گذشته اعلام کردند که قصد دارند این شبکه را به طور کامل غیر متمرکز کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.