جهش قیمتی این رمزارز را از دست ندهید!

لونا (LUNA) یکی از رمزارزهایی است که بهترین عملکرد را در چند وقت اخیر ایفا کرده است و توانسته رشد‌های خوبی را به ثبت برساند.

به گزارش سایت بی‌تی‌سی‌نیوز و بر اساس نظر تحلیل‌گران بازار، باید انتظار جهش قیمتی 80 درصدی را از این رمزارز داشته باشیم!

ترا در چند روز گذشته و به مانند تمام بازار رمزارزها روندی نزولی را طی می‌کرده است. اخیرا اما بنابر تحلیل‌های انجام شده می‌توان گفت نشانه‌های صعودی زیادی در این رمزارز دیده شده است که می‌تواند باعث رشد قیمتی عظیم آن شود.

لونا اما در تایم فریم هفتگی نیز نشانه‌های جالبی را نشان می‌دهد، طبق تحلیل یک تحلیل‌گر ناشناس که اقدام به بررسی نمودار هفتگی لونا و با استفاده از اندیکاتور مک دی (MACD) کرده بود، احتمال رشد چشمگیر لونا بسیار بالا است!

نشانه‌ای که در اندیکاتور مک دی و در تایم فریم روزانه رخ داده است، قبلا توانسته بود قیمت لونا یا همان ترا (Terra) را از 12 دلار به 100 دلار برساند!

بنابر نظرات مختلفی که درباره رمزارز ترا وجود دارد، حتی می‌توان انتظار 200 دلار را نیز برای این رمزارز و در مدت زمانی کوتاه داشت!

البته باید به این موضوع نیز اشاره کرده که بعضی از تحلیل‌گران نیز نظری کاملا نزولی بر روی ترا دارند. به هرحال باید منتظر بود و دید که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.