توکن‌سوزی، راه نجات شیبا!

همان‌طور که می‌دانید توکن شیبا یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای سال 2021 بوده است و هم‌اکنون نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.
یکی از مواردی که بسیار مهم بود و انتظار می‌رفت که برای شیبا فعال شود و تیم شیبا بیشتر به آن بپردازد، توکن سوزی شیبا بود.
درچند وقت گذشته این مسئله به خوبی انجام شده است، توکن‌سوزی‌های خوبی برای شیبا اتفاق افتاده و حتی کار از این هم بیشتر پیش رفته است!
تیم شیبا سازوکاری را ایجاد کرده‌اند که هم شیبای بیشتری سوزانده شود و هم توکن لیش (LEASH) بیشتری سوزانده شود، مهم است که بدانید توکن لیش نقش مهمی در صرافی غیرمتمرکز شیبا (SHIB) دارد!
درگاه پرداخت NowPayments قرار است تا نقش مهمی را در توکن سوزی شیبا و لیش ایفا کند. این درگاه به کاربران اجازه می‌دهند تا بتوانند مقداری از سود دریافتی شیبا و لیش خود را به سوزاندن این رمزارزها اختصاص دهند تا در افزایش قیمت این رمزارزها سهیم باشند!
براساس اطلاعات سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) توکن‌های در گردش شیبا حدود 549 تریلیون عدد است که این مقدار هنوز نیز بسیار زیاد است! البته با سازوکار‌های صورت گرفته، امیدواری‌ها برای کاهش این میزان افزایش یافته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.