علاقه به «خالکوبی های رمزنگاری» در سال گذشته

به گزارش رمزارزآنلاین به نقل از بیتکوین نیوز، گزارشی که توسط Crypto Head منتشر شده و با Bitcoin.com News به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که مردم نسبت به سال گذشته علاقه بیشتری به انجام جوهر مربوط به کریپتو داشته اند. مطالعه Crypto Head حجم جستجوی گوگل و داده های هشتگ اینستاگرام را تجزیه و تحلیل کرد که نشان می دهد علاقه به خالکوبی های کریپتو در طی 12 ماه گذشته 222 درصد افزایش یافته است. بر اساس یافته های تحقیق، 1900 پرس و جو شامل عبارت جستجوی «خالکوبی کریپتو» بود.

از سوی دیگر، «تتو بیت کوین» در طول 12 ماه گذشته 1600 جستجو و «خال کوین dogecoin» 700 جستجو داشته است. در همین حال، اتریوم (ETH) دومین دارایی بزرگ رمزنگاری، از نظر ارزش بازار، کمترین میزان درخواست های مرتبط با خالکوبی را داشت. محققان کریپتو هد علاوه بر استفاده از داده‌های جستجوی گوگل، معیارهای ناشی از اینستاگرام را نیز مورد بررسی قرار دادند.

یافته‌های این گزارش نشان می‌دهد که تم‌های مرتبط با خالکوبی بیت‌کوین (BTC) در اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام با ۹۸۶ پست مزین به هشتگ «#bitcointattoo» حاکم است. تقریباً 956 پست اینستاگرام دارای هشتگ “#cryptotattoo” در پست بودند و تنها 11 پست حاوی هشتگ “#dogecointattoo” بودند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.