ارز دیجیتال فانتوم + قیمت، آینده، امنیت، مقیاس پذیری و استکینگ FTM

به گزارش ایمنا، تراکنش‌هایی مانند انتقال داده‌ها، مبادلات دارایی و تراکنش‌ها و پرداخت‌های روزمره که نیازمند تأیید سریع هستند، در پلتفرم‌هایی مانند بیت کوین که بر غیرمتمرکز سازی و امنیت، متمرکز است، مناسب نیستند. هدف پلتفرم فانتوم، حل این مشکل است. لانچسیس (Lanchesis) به عنوان ساز و کار اجماع پر سرعت در پلتفرم فانتوم است که امکان مبادلات ارزهای دیجیتال را با سرعتی بی سابقه فراهم کرده است.

فانتوم با استفاده از معماری ماژولار، برای ارزهای دیجیتال امکان شخصی سازی بلاک چین‌ها به همراه ویژگی‌های متنوع و متناسب با کاربردهای آنها را فراهم کرده است. پروتکل اثبات سهام موجود در شبکه ارز دیجیتال Fantom، امنیت بسیار بالایی را بدون نیاز به رهبری برای تأمین امنیت شبکه، ایجاد کرده است.

تاریخچه و بنیان گذاران ارز دیجیتال فانتوم

از ابتدایی ایجاد شبکه فانتوم، تیم اجرایی آن دائماً دستخوش تغییراتی بوده است. در حال حاضر این تیم از ۱۲ نفر توسعه‌دهنده شبکه ایجاد شده است. البته علاوه بر این اعضا، نفرات دیگری نیز در بخش‌های مدیریت، مارکتینگ، روابط عمومی و مدیران منطقه‌ای در شرکت فانتوم در حال فعالیت هستند.

بنیان‌گذار اصلی و مؤسس بلاکچین فوق، دکتر آن بی انگ ایک (Ahn Byung Ik) است.

او دکترای خود را در رشته علوم کامپیوتر کسب کرده است و رئیس انجمن صنایع غذایی کره جنوبی نیز هست. آن بی به عنوان نویسنده با مجله معروف فورچن (Fortune) نیز همکاری می‌کند. اما هم اکنون ارتباطی با پروژه فانتوم ندارد و کاملاً از آن خارج شده است.

در حال حاضر فردی به نام مایکل کونگ مدیرعامل شرکت فانتوم است. وی چندین سال سابقه در صنعت بلاکچین به عنوان توسعه‌دهنده را دارد. علاوه بر این وی هنوز نقش خود را به عنوان مدیر ارشد اطلاعات در این شرکت ایفا می‌کند.

از دیگر افراد مشهور در تیم فعلی فانتوم آندره کرونیه معمار دیفای و توسعه‌دهنده Yearn Finance است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.