با معرفی مراکز رمز ارز غیرمجاز ملایر پاداش نقدی دریافت کنید

رضا شیردره در گفت و گو با ایسنا؛ افزود: مشترکین با استفاده از برنامه ” برق من” می توانند از اطلاعات کنتور برق خود مانند پله مصرف، درخواست انشعاب، اطلاع رسانی رمز ارز غیرمجاز و مشاهده سوابق مصرف، راهکارهای بهینه‌سازی مصرف و ده‌ها خدمت دیگر بهره‌مند شوند.

وی از غیر حضوری شدن تمامی خدمات و فعالیت‌های شرکت برق از طریق اپلیکیشن برق من از سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا مشترکین می‌توانند با نصب و استفاده از این نرم افزار کلیه خدمات شرکت را دریافت و به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری به امور توزیع برق ملایر نیست.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر اطلاع از پله های مصرف، ثبت اطلاعات کنتور برق، درخواست انشعاب و مشاهده سوابق مصرف را از جمله خدمات قابل استفاده از طریق نرم افزار برق من برشمرد.

شیردره اعلام مشکل روشنایی معابر، اعلام گزارش خسارت به شبکه و سرقت شبکه‌های برق و همچنین درخواست رفع حریم را از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم افزار کاربردی برق من اعلام کرد.

وی با تاکید بر عادلانه شدن یارانه برق مصرفی مشترکین از ابتدای بهمن ماه، افزود: مشترکان استان می‌توانند با استفاده از نرم افزار برق من از تخفیف در مصرف انرژی با انتخاب و دستیابی به پله‌های پایین تر مصرف استفاده کنند.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر با اشاره به اینکه مشترکانی که الگوی مصرف بالاتری دارند تا کنون از یارانه بیشتری بهره مند می شدند، گفت: بر اساس مصوبه جدید از این به بعد یارانه یکسانی که برای کل مشترکان در نظر گرفته شده به آنها نیز تعلق می گیرد و مشترکان پر مصرف بابت مصرف بالاتر از الگوی تعیین شده هزینه بیشتری پرداخت خواهند کرد.

شیردره نرم افزار برق من را کوتاه ترین و ساده ترین روش برای بهره مندی از خدمات شرکت برق برشمرد که امکان دانلود آن از طریق نرم افزار کافه بازار و همچنین سایت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به نشانی  https://edch.ir وجود دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.