نرخ بهره آمریکا و نگرانی‌ها درباره قیمت بیت کوین

بیت کوین در روز چهارشنبه و پس از نگرانی‌های معامله‌گران مبنی بر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، توانست قیمت خود را به ۴۱۷۲۰ دلار هم برساند.

به گزارش سایت اتریوم ورلد نیوز، فدرال رزور قصد دارد تا نرخ بهره را افزایش دهد و همین مسئله باعث افزایش نوسانات بازار رمزارزها شده است.

بیت کوین طی هفته‌های گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد و حتی قیمتش به محدوده ۳۶ هزار دلار هم رسید!

در طی یک روز گذشته بیت کوین توانسته تا به بالای محدوده ۴۱ هزار دلار برسد و این مسئله تا حد زیادی از نگرانی‌های سرمایه‌گذاران مبنی بر ریزش بازار را می‌کاهد.

با این‌ حال بیت کوین پس از رشد خیره کننده خود در هفته گذشته که تا محدوده ۴۱۷۰۰ دلار نیز ادامه داشت، ما شاهد یک برگشت سنگین بودیم. پس از آن صعود قیمتی، بیت کوین تا ۳۸ هزار دلار اصلاح کرد و هم‌اکنون نیز دوباره درحال بالا رفتن است.

بررسی نمودار روزانه بیت کوین

با بررسی نمودار روزانه بیت کوین متوجه می‌شویم که احساسات افزایشی بر بازار حاکم است و احتمال صعود بازار بیشتر است، زیرا بیت کوین درحال حاضر بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه معامله می‌شود.نرخ بهره آمریکا و نگرانی‌ها درباره قیمت بیت کوین

علاوه براین اندیکاتور‌های RSI و MACD نیز نشان از صعودی بودن احساسات بازار دارد. با این‌حال نوسانات قیمتی اخیر بیت کوین به دلیل جلسات مربوط به فدرال رزرو است.

قرار است تا نرخ بهره توسط فدرال رزرو به زودی اعلام شود و این مسئله تاثیر زیادی بر بازار‌های مالی گذاشته است.

با این‌ حال انتظار می‌رفت که انتشار نرخ جدید فدرال رزرو باعث افت قیمتی بیت کوین شود، ولی بیت کوین توانست تا بار دیگر به بالای ۴۱ هزار دلار بازگردد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.