ارز دیجیتال بلاک توپیا (Bloktopia) را بهتر بشناسیم

عصر ایران؛ مهدی حج – بلاک توپیا یک پروژه متاورس با نماد BLOK و یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 233.3 میلیون دلار، در رتبه 196 بازار قرار دارد.

دیجیتال bloktopia 1

در ادامه مطالب شما نمودار قیمتی این ارز دیجیتال را مشاهده می‌نمایید. همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌شود این رمزارز در 31 اکتبر 2021 به بالاترین قیمت خود یا ATH رسیده است.

دیجیتال bloktopia 2

ارز بلاک توپیا دارای سایت اختصاصی به آدرس  www.bloktopia.com است. بلاک‌توپیا یک آسمان‌خراشِ واقعیتِ مجازی دارای 21 طبقه، به افتخار 21 میلیون واحد بیت کوین و دارای یک رمز ارز محلی به نام BLOK است. این متاورس واقعیت مجازی است که هدفِ تبدیل شدن به مرکز آموزشی و سرگرمی را دنبال می‌کند. دارندگان و سرمایه‌گذاران توکن به عنوان Bloktopians شناخته می‌شوند. این به عنوان یک هاب مرکزی عمل خواهد کرد و از تمام سطوح تجربه کریپتو استقبال می‌کند. برای اولین بار، کاربران به اطلاعات رمزنگاری و محتوای همه جانبه در یک مکان دسترسی خواهند داشت. Bloktopians (سرمایه‌گذاران بلاک‌توپیا) می‌توانند از طریق مالکیت املاک و مستغلات، درآمد تبلیغات، بازی کردن، ساخت شبکه و موارد دیگر درآمد کسب کنند. بلاک توپیا با استفاده از پیشرفته‌ترین موتور ساخت سه‌بعدی جهان، از این فناوری برای ایجاد تجسم‌ها و تجربه کاربری خیره‌کننده استفاده می‌کند.

دیجیتال bloktopia 3

توکن‌های BLOK امکان خرید  NFTها را فراهم می‌کنند. خرید ملک در بازی بلاک‌توپیا REBLOK نام دارد که می‌تواند به صورت مالکیت انحصاری و نمایش آن از طریق یک رمز ارز NFT واحد، یا به صورت مالکیت مشترک و نمایش آن از طریق چند توکن غیرمثلی باشد. مالکان همچنین می‌توانند مشابه دنیای واقعی، REBLOK  خود را برای رویدادها یا مستاجران بلند مدت اجاره دهند. بهترین طبقات آسمان‌خراش بلاک‌توپیا طبقه 1، 6 و 21 هستند. کوین مارکت کپ، بایننس و کوکوین هم اخیرا دفاتر مجازی خود را در بهترین طبقات بلاک‌توپیا تاسیس کرده‌اند.

دیجیتال bloktopia 4

دیجیتال bloktopia 5

ADBLOK  منبع درآمد حاصل از تبلیغات در بلاک‌توپیا است. ایجاد معروفیت و شهرت برای شرکای برند بلاک‌توپیا از طریق مدت اقامت و میزان بازدید، چشم‌انداز ارزشمندی را برای تبلیغ‌کنندگان ایجاد می‌کند. بخشی از کارمزدهای تبلیغات میان هولدرهای رمز ارز BLOK توزیع خواهد شد.

از آنجایی که متاورس بلاک‌توپیا روی بلاک چین پالیگان ساخته شده است، از هر کیف پول پشتیبان این شبکه و ارز دیجیتال متیک (MATIC) می‌توانید برای ذخیره توکن BLOK نیز استفاده نمایید. از جمله این کیف پول‌ها می‌توان به تراست ولت و متامسک اشاره کرد. در حال حاضر تعدادی از صرافی‌ها ارز دیجیتال BLOK را به لیست جفت‌های ارزی خود افزوده‌اند. صرافی‌هایی مانند OKEX، کوکوین و کوینکس از جمله این پلتفرم‌ها هستند.

بلاک‌توپیا یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فعلی دنیای متاورس است. بعد از حضور برندهایی مثل بایننس و کوکوین، توجهات زیادی به این پروژه جلب شده است. بنابراین اگر قصد مشارکت یا سرمایه‌گذاری در متاورس را دارید، پروژه بلاک‌توپیا و ارز دیجیتال BLOK می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های فعلی باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.