با این پروژه از همه متاورس‌ها درآمدزایی کنید!

فضای ارزهای دیجیتال در طول سال 2021 به شدت رشد کرده است. در ابتدای سال، NFTها صرفاً یک تصور بودند. با این حال، در طول سال، آنها سرعت خود را افزایش دادند. بازار OpenSea برای NFTها، شاهد حجم عظیمی بالغ بر 3 میلیارد دلار بود؛ زیرا NFTهایی مانند CryptoPunks و Bored Ape Yacht Club به قیمت میلیون ها دلار فروخته شدند.

به گزارش وبسایت نیوز بی‌تی‌سی، متاورس نیز اخیرا شکل گرفته است، زیرا بسیاری از شرکت‌های بزرگ، به این دنیای مجازی علاقه‌مند شده‌اند. نیاز به NFT های منبع باز کاملا حس می‌شود که می توانند در هر متاورس صرف نظر از زنجیره، مورد استفاده قرار گیرند. Guzzler، پروژه ای است که این موضوع را شناسایی کرده و برای پر کردن این شکاف، تلاش کرده است.

پروژه Guzzler چیست؟

Guzzler، پروژه‌ای است که هدف آن ساخت توکن های غیر قابل تعویض (NFT) قابل اجرا و شخصی‌سازی است که قادر به کار در جهان‌های باز یا متاورس‌های مختلف هستند. این باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی برای جهان های به سرعت در حال رشد می شود.

به عنوان مثال، اگر شما یک محقق در زمینه متاورس‌ها هستید و برای گشت و گذار در متاورس‌ها نیاز به حمل و نقل دارید، Guzzler می‌تواند به شما کمک کند تا یک ماشین NFT سفارشی داشته باشید تا بدون نیاز به تعویض یا خرید ماشین‌های جدید برای هر متاورسی که به آن ملحق می شوید، شما را از میان متاورس‌ها عبور دهد.

نقشه راه یا RoadMap پروژه Guzzler

پروژه Guzzler، در نوامبر 2021 شروع به کار کرد. این پروژه در Coinmarketcap و CoinGecko لیست شده است. این پروژه یک فشار بازاریابی عظیم در پلتفرم Twitch ایجاد کرد که عمدتاً توسط گیمرها استفاده می‌شود. فاز یک و دو پروژه Guzzler تکمیل شده است. تا دسامبر 2021، این پروژه بیش از 2000 هولدر توکن داشت و آن‌ها زمین‌های مسابقه و به‌روزرسانی‌های جدیدی را وارد بازی کردند.

تا دسامبر 2021، Guzzler بیش از 50000 بازیکن داشت. در حال حاضر، این پروژه در فاز سه است، جایی که توسعه‌دهندگان قصد دارند یک جهان باز یا یک متاورس و یک مسیر مسابقه ایجاد کنند و در املاک و مستغلات متاورس به جستجو بپردازند. هدف تیم توسعه نیز ایجاد یک بازار NFT درون بازی برای خودروها و ارتقاء خودکار خود است.

توکن بومی Guzzler

پروژه Guzzler یک توکن بومی دارد، توکن GZLR. این توکن‌ را می‌توان به اشتراک گذاشت و به کاربران یا دارندگان، اجازه دسترسی به برخی از قطعات خودروها به منظور عملکرد بیشتر را داد. توکن بومی اکوسیستم Guzzler یک توکن ERC-20 است.

نتیجه گیری

Guzzler، فرصتی است که در طول زندگی، شما می‌توانید سودهای خوبی کسب کنید و در حین انجام این کار لذت ببرید. جدای از این، چشم انداز استفاده از یکی از NFTها در چند دنیای متاورسی هیجان انگیز است. همانطور که وب 3.0 در حال توسعه است، پروژه‌هایی مانند Guzzler باید شروع به پیشرفت کنند، زیرا ما برای نسل جدید اینترنت و تعامل اجتماعی همه‌جانبه از طریق متاورس آماده می شویم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.