پیش‌بینی جنجالی کارآفرین برجسته رمزارزی برای بیت کوین!

مدیرعامل Galaxy Digital مایک نووگرتز (Mike Novogratz) در طول مصاحبه خود با Bloomberg TV پیش‌بینی کرد که بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال دنیای کریپتو، تا 5 سال آینده می‌تواند به 500,000 دلار برسد.

به گزارش سایت یوتودِی، نووگرتز اعتراف کرد که اگر این کوین نتواند در این مدت به سطح اعلام شده برسد، راجع به چرخه پذیرش اشتباه کرده است. او مدعی است که اینترنت در سال گذشته، بسیار سریع‌تر از اینترنت در دهه 90 میلادی رشد کرد. این هوادار ارز دیجیتال، بیت کوین را با طلا و الماس مقایسه کرد، زیرا توسط دولت کنترل نمی‌شود.

موانع کوتاه مدت

بنابر گفته این مدیر عامل کریپتودوست، جهش قیمت اخیر بیت کوین به این خاطر ایجاد شد فدرال رزرو «تا ابد پول چاپ خواهد کرد.» حالا که فدرال رزرو قصد محدود سازی این کار را دارد، بزرگترین ارز دیجیتال دنیا در یک روند نزولی کوتاه مدت قرار گرفته است.

به نظر من تا زمانی که یک توقف نداشته باشیم، فکر نمی‌کنم بیت کوین بتواند جهش قابل توجهی ثبت کند.

طبق گزارش اخیر خبرگزاری U.Today، این میلیاردر در گذشته به درستی پیش‌بینی کرده بود که بازار کریپتو در اوایل سال 2022 نمایش ضعیفی از خود نشان خواهد داد. این کارآفرین در ادامه پیش‌بینی کرده که شاخص شرکت‌های تکنولوژی Nasdaq که رابطه تنگاتنگی با نمودار قیمت بیت کوین دارد هم زیر فشار باقی خواهد ماند.

نووگرتز در ادامه متذکر شد که انقلاب ارز دیجیتال فقط در یک حوزه نبوده است. از نظر او رشد آلت کوین‌ها، توکن‌های غیر مثلی و همچنین استیبل کوین‌های متصل به دلار هم موفقیت‌های چشمگیری هستند.

ولی با این حال موانع قانونی زیادی پیش روی این صنعت نوظهور است. نووگرتز پیشنهاد حذف BitLicense را که چارچوب قانونی ارز دیجیتال ایالت نیویورک است را هم ارائه کرده است. او همچنین از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هم به خاطر رویکرد خصمانه و سختگیرانه در برابر این صنعت هم انتقاد کرد.

از طرف دیگر، این فرد برجسته در حوزه کریپتو از فرمان اجرایی رئیس جمهور جو بایدن استقبال کرد و آن را قدمی مثبت در قانون گذاری بهتر برای کریپتو دانست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.