نیاز شدید به نیروهای متخصص رمزارز

بر اساس یک آگهی استخدامی منتشرشده، شرکت خدمات مالی ویزا از فارغ‌التحصیلان جدید دانشگاهی دعوت می‌کند تا به برنامه ۱۸ ماهه توسعه ارزهای دیجیتال آن بپیوندند. متقاضیان به طور متناوب در سه بخش اکوسیستم رمزارزی فعلی ویزا، یعنی محصولات رمزارزی، راه‌حل‌های رمزارزی و مشارکت دیجیتال، فعالیت خواهند کرد و به آنها آموزش‌های لازم در این حوزه‌ها داده خواهد شد.

به گزارش سایت کوین تلگراف، اگرچه فهرست مشاغل منتشرشده به هیچ تخصص خاصی نیاز ندارد، اما افرادی که در رشته‌های علوم انسانی، تجارت، علوم کامپیوتر و رشته‌های مرتبط تحصیل کرده‌اند، ترجیح داده می‌شوند. علاوه بر این، فقط متقاضیانی که بین دسامبر ۲۰۲۱ و آگوست ۲۰۲۲ از مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شده یا خواهند شد، واجد شرایط هستند.

از جمله وظایفی که برای این موقعیت‌های شغلی در نظر گرفته شده، می‌توان به «ایجاد متخصصین فن در بخش‌های خاص صنعت کریپتو، یادگیری نحوه ساخت محصولات جدید در شبکه ویزا، کشف نحوه عملکرد شرکت‌های رمزارزی، حمایت از محصولات مشترک و یادگیری در مورد مدل‌های جدید کسب‌وکار رمزارزی» اشاره کرد. در واقع، متقاضیان در کنار بسیاری از وظایف دیگر، «استراتژی رمزارزی ویزا را تعریف کرده و فرصت‌های جدید را شناسایی خواهند کرد».

در طول سال گذشته، ویزا حرکت‌های کوچک اما تدریجی را در فضای ارزهای دیجیتال انجام داده است، مانند ارائه خدمات مشاوره رمزارزی به بازرگانان و بانک‌ها، کار بر روی مرکز همکاری‌های بلاکچینی برای توسعه پرداخت‌های رمزارزی و همکاری با پلتفرم‌های پرداخت برای توسعه کارت‌های اعتباری رمزارزی برای کسب‌وکارها. این شرکت ارائه‌دهنده خدمات مالی هر ساله ۲۱۵ میلیارد تراکنش را بین مصرف‌کنندگان، بازرگانان، مؤسسات مالی و نهادهای دولتی در بیش از ۲۰۰ کشور، تسهیل می‌کند.

در جولای سال ۲۰۲۱، نمایندگان ویزا همچنین در مورد برنامه‌های این شرکت در مورد استیبل کوین‌ها صحبت کرده و گفته بودند: «استیبل کوین‌ها در مسیر تبدیل شدن به بخش مهمی از تحول دیجیتالی و گسترده خدمات مالی هستند و ویزا برای کمک به شکل‌دهی و حمایت از آنها، هیجان‌زده است.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.