گسترش عملیات استخراج بلاکچین هایو

به گزارش خبرنگار ایمنا، هایو ترتیبی داده است تا دستگاه‌های جدید، توسط یک سازنده طراحی سفارشی شخص ثالث ساخته شود که تراشه‌های اینتل را در دستگاه‌های جدید استخراج بیت کوین (BTC) با هوا خنک می‌کند. هایو انتظار دارد که دستگاه‌های جدید تقریباً هش ریت استخراج بیت کوین خود را از ۱/‏۹ به ۳/ ۸ اگزاهش در ثانیه (Eh/s) دو برابر کند.

اینتل در پتنت خود برای تراشه‌ها به نام Bonanza Mine اعلام کرد که این تراشه‌ها مصرف انرژی عملیات استخراج را تا ۱۵ درصد کاهش می‌دهد. کاهش مصرف برق ممکن است به هایو اجازه دهد تا دستگاه‌های بیشتری را به کار گیرد و به آن کمک کند سهم هش ریت خود را حتی بیشتر افزایش دهد.

«آیدین کیلیچ» (Aydin Kilic)، رئیس و مدیر اجرایی هایو پیشنهاد کرد که دستگاه‌های جدید در رشد آینده شرکت و سهم هش ریت آن در شبکه مهم است. او گفت که این شرکت متعهد است که این نسل جدید شتاب‌دهنده‌های بلاک‌چین را در زیرساخت انرژی سبز هایو پیاده‌سازی کند.

رئیس اجرایی هایو «فرانک هلمز» (Frank Holmes)، گفت که تعهد اینتل برای به چالش کشیدن وضعیت موجود و تعهد به محصولات کم‌مصرف با تعهد ESG و انرژی پاک ما مطابقت دارد.

درحال‌حاضر، ایالت نیویورک و چندین کشور در سراسر جهان در حال بررسی ممنوعیت استخراج بیت کوین به نام حفظ محیط‌زیست و منبع تغذیه هستند. هایو ممکن است در برابر چنین شکایت‌هایی درباره مکان جدید خود در تگزاس با استفاده از تاسیساتی که با انرژی تجدیدپذیر متعلق به شرکت زیرساخت دیجیتال Compute North است، محافظت شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.