بنیانگذار اپل معتقد است که بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد

سرپوش – استیو وازنیک هنگام صحبت در پادکست « «Woz، از موفقیت بیت کوین و رمزارزهای بزرگ ابراز شگفتی کرد و اظهار داشت که این صنعت می‌تواند آینده امور مالی باشد.

 

وی گفت: “من نمی‌توانم ریاضیات را در آن قرار دهم، فقط احساس می‌کنم که علاقه به ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است و بنابراین مقدار زیادی پول در یک حساب کیف پول آنلاین کوین‌بیس قرار دادم و تقریباً همان جا باقی می‌ماند.”

 

استیو وزنیاک همچنین فاش کرد که اگرچه قصد او همیشه آزمایش بیت‌کوین بوده است، سرمایه‌گذاری اولیه‌اش در رمزارزها بازدهی عظیمی را برای او به ارمغان آورده است، به همین دلیل او معتقد است قیمت بیت‌کوین می‌تواند بالاتر باشد.

 

وزنیاک در ادامه گفت: “من قصد داشتم آزمایش کنم و یاد بگیرم، اما قیمت بیت کوین به شدت رشد کرد و من ترسیدم و به جز یک بیت کوین، همه بیت کوین‌هایم را فروختم.”

 

با این حال، این اولین برخورد این مهندس با رمزارزها نبوده است. وزنیاک در این مصاحبه فاش کرد که با شرکتی کار کرده است که در طول سال‌های اولیه صنعت کریپتو در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده بود و حتی زمانی به فکر راه‌اندازی یک کوین به نام «WOZX» بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد که بیت کوین فقط یک مشکل کوچک در میان لیست تهدیدات برای محیط زیست است و بهترین راه برای رسیدگی به اثرات کربن آن، کاهش سایر فعالیت‌هایی است که تهدیدی مشابه برای محیط زیست ایجاد می‌کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.