چرا بیت کوین حال و روز خوشی ندارد؟ ویل کلمنت پاسخ می‌دهد

فکت کوینز: بنابر تحلیل ویل کلمنت، تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین دو ماه گذشته را داخل یک الگوی تثبیتی صعودی گذارنده است. الگویی که نشان از عدم قطعیت در بازار دارد و قیمت بیت کوین برای جهت گیری خود نیاز به سیگنال های بیشتری دارد.

قیمت بیت کوین در دو ماه گذشته

همانطور که در نمودار منتشر شده توسط ویل کلمنت پیداست، بیت کوین از ماه فوریه داخل یک الگوی تثبیتی قرار گرفته است. آغاز کار این ارز در الگوی ذکر شده رسیدن به قیمت ۴۵۰۰۰ دلاری و پس از سقوط تا ۳۷۰۰۰ دلار بوده است.

تحلیل ویل کلمنت

در ادامه خریداران موفق نشدند که سطح بالایی الگو را بشکنند و قیمت بیت کوین باری دیگر به محدوده ۳۸۶۲۳ دلار سقوط کرد. گفتنی است که تعداد تلاش های ناموفق بیت کوین برای عبور از مقاومت مذکور می‌تواند بیانگر قدرت خرید ضعیف سرمایه گذاران سازمانی و خرد در بازار باشد.

مطلب مفید: فلیکتو (Flickto) چیست؟

دلیل اصلی حرکت بیت کوین زیر ۵۰۰۰۰ دلار

ترس و عدم قطعیت دو عامل کلیدی حرکات بازار در حال حاضر هستند. به دلیل ریسک بالا و کم بودن سیگنال های موجود در بازارهای مالی و کریپتو، سرمایه گذاران بزرگ بیت کوین یا سازمان ها از وارد کردن سرمایه به بازار خود داری می‌کنند. بنابر شاخص های صرافی ها از موجودی بیت کوین، تریدرها به صورت فعال در حال خارج کردن سرمایه از صرافی های متمرکز و نگه داری در کیف پول های شخصی هستند. نرخ خروجی سرمایه نشان می‌دهد که نقدینگی در بازار کریپتو به آرامی در حال کم شدن است.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین با ۲.۴ % رشد در هفت روز گذشته در محدوده ۳۹۰۰۰ دلاری قرار گرفته است. مهم ترین رویداد تاثیرگذار در آینده قیمت این ارز نیز نرخ بهره فدرال رزرو است که در روزهای آتی اعلام خواهد شد. خبری که باعث نوسانات شدید قیمتی در بازارهای سنتی و کریپتو خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.