چه کشور هایی بیشترین علاقه را به دومین رمزارز بزرگ دارند؟

دومین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار، با افزایش علاقه از کشورهای مختلف در سطح جهانی روبرو شده است، و ایالات متحده کشوری است که بیشترین علاقه را به این رمزارز دارد و پس از آن آلمان و ترکیه قرار دارند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بی تی سی منیجر، بر اساس اعلام فینبولد در روز سه شنبه (18 مه، 2021)، تحقیقی که توسط اینوز انجام شد، 20 کشور برتر را نشان می دهد که به اتریوم (ETH) علاقه نشان می دهند.


اتریوم (Ethereum) چیست و چگونه کار می کند؟


نتایج نشان داد که ایالات متحده با ماهانه ۱،۱۱۶،۰۰۰ جستجوی آنلاین برای اتر در رتبه اول قرار دارد. این رقم، به این معنی است که روزانه ۳۶۰۰۰ جستجوی اینترنتی برای کلمه اتر انجام می شد.

پس از ایالات متحده، آلمان و ترکیه به ترتیب با جستجوی آنلاین خود برای یافتن این دارایی دیجیتال، در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. در حالی که آلمان ماهانه ۷۳۶،۳۰۰ جستجو دارد، ترکیه ماهانه ۴۰۸،۵۰۰ جستجو در اینترنت دارد.

کشورهای دیگر مانند برزیل، فرانسه، انگلستان و کانادا به ترتیب در رده های چهارم، پنجم، ششم و هفتم قرار گرفتند. این کشورها ماهانه بیش از ۲۰۰۰۰۰ جستجوی اتر توسط شهروندان خود داشتند.

در همین حال، سوئیس که با بیش از ۹۳،۰۰۰ در رتبه ۱۲ این لیست قرار دارد، بیشترین جستجو را در هر ۱۰۰۰ کاربر داشته است. طبق این تحقیق، از هر ۱۰۰۰ کاربر آنلاین ۱۱.۷۹ جستجو انجام شده است. اندونزی که از نظر جستجو برای اتر در ماه هجدهم است، با ۰.۱۹ از هر ۱۰۰۰ کاربر اینترنت، کمترین علاقه را دارد.

چه کشور هایی بیشترین علاقه را به دومین رمزارز بزرگ دارند؟

اتر در سال ۲۰۲۱ با افزایش قیمت در حدود ۴۰۰ درصد از ابتدای ژانویه، شاهد رشد چشمگیر ارزش خود بوده است. از قیمت حدود ۷۰۰ دلار در ابتدای سال، ارزش این ارز دیجیتال همراه با نرخ تسلط خود در حال رشد بود، تا اینکه در اوایل ماه مه به بالاترین قیمت تاریخی خود بالاتر از ۴۳۰۰ دلار رسید. با این حال این رمزارز شاهد نزول شدید نسبت به رکورد خود بوده است، و در حال حاضر دومین رمزارز بزرگ جهان در حدود ۳۰۰۰ دلار معامله می شود.

در حالی که بیت کوین شاهد افزایش پذیرش سازمانی و خرد بوده است، اتریوم نیز مورد توجه قرار گرفته است.

همانطور که قبلا توسط بی تی سی منیجر گزارش شده بود، شرکت فین تک کانادایی موگو، پورتفوی رمزارز خود را برای افزودن اتر گسترش داد. توسعه دهنده اپلیکیشن های چینی، میتو، همچنین ۳۱۰۰۰ اتر را پس از دو خرید متفاوت، نگهداری می کند.

جیسون دریک از اینوز در مورد پذیرش و رشد بالقوه اتریوم گفت:
«نقشی که اتریوم در تراکنش های مالی و قراردادهای هوشمند بازی خواهد کرد طی سالهای آینده به طور تصاعدی بالاتر خواهد رفت.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.