نظرسنجی: ۷۵ درصد مدیران سرمایه بیت کوین را حباب می دانند

جدیدترین نظرسنجی از مدیران صندوق سرمایه توسط بانک آمریکا نشان می دهد که موقعیت لانگ بیت کوین شلوغ ترین معامله است. با این وجود، ۷۵ درصد از مدیران صندوق می گویند این ارز دیجیتال در یک حباب است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، نظرسنجی مدیران صندوق سرمایه توسط بانک آمریکا (BoA) برای ماه مه، که روز سه شنبه منتشر شد، نشان می دهد که موقعیت لانگ بیت کوین در حال حاضر شلوغ ترین معامله در جهان است. ماه گذشته، لانگ بیت کوین دومین معامله پر ازدحام بود، و شلوغ ترین معامله موقعیت لانگ سهام شرکت های فناوری بود.

 

بانک آمریکا بین ۷ تا ۱۳ ماه مه از ۲۱۶ مدیر صندوق با ۶۲۵ میلیارد دلار کل دارایی تحت مدیریت، نظرسنجی کرده است.

طبق نتایج، مدیران صندوق می گویند موقعیت لانگ بیت کوین با ۴۳ درصد شلوغ ترین معامله است.

این اولین باری نبود که بیت کوین به عنوان شلوغ ترین معاملات در یک نظرسنجی بانک آمریکا، در بالای لیست قرار گرفت. پیش از آنکه قیمت بیت کوین به بالاترین سطح برسد، این معامله، شلوغ ترین در ماه ژانویه بود. ارز های دیجیتال نیز در جریان روند صعودی ۲۰۱۷ در صدر جدول قرار گرفتند.

در همین حال، ۷۵ درصد از مدیران صندوق در این نظرسنجی گفتند که بیت کوین در یک حباب قرار دارد. این اندکی افزایش نسبت به ماه قبل با ۷۴ درصد بود. خود بانک آمریکا نیز در مورد حباب این ارز دیجیتال هشدار داده است. در ژانویه، تحلیلگر ارشد سرمایه گذاری این بانک گفت که بیت کوین مادر همه حباب ها است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.