چگونه از بازی اکسی اینفینیتی درآمد بیشتری کسب کنیم؟

انجمن محبوب ییلد گیلد گیمز (Yield Guild Games) از لحاظ تعداد کارآموز (scholar) جدید برای پلتفرم اکسی اینفینیتی و دیگر بازی‌های درآمدزا، به نقطه عطف جدیدی رسیده است.

به گزارش سایت کوین تلگراف و طبق داده‌ها، انجمن ییلد گیلد گیمز برای ماه فوریه امسال ۲۰،۷۰۰ کارآموز منحصر به‌ فرد را گزارش کرده که در مقایسه با تعداد کارآموزها در فوریه سال گذشته که تنها ۲۴۱ نفر بود، افزایش ۸،۵۰۰ درصدی دارد. به گفته این انجمن، این نقطه عطف، یک رکورد جدید در فضای بازی‌های درآمدزا است.

اسکالرشیپ‌ یا بورسیه‌های بازی به بازیکنان جدید این امکان را می‌دهند که مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بازی اکسی اینفینیتی یا بازی‎های درآمدزای دیگر را از مدیران انجمن قرض بگیرند. سپس، درآمدهای حاصل از بازی آنها بین بازیکن، مدیر انجمن و سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) ییلد گیلد گیمز تقسیم می‌شود.

ییلد گیلد گیمز گزارش داده که در ماه فوریه، کارآموزها بیش از ۲۶٫۴ میلیون SLP، توکن بومی بازی اکسی اینفینیتی، فارم کرده‌اند که نشان‌دهنده افزایش ۵۷ درصدی نسبت به ارقام فارمینگ در ماه ژانویه است. این انجمن همچنین افزود که بیش از ۱۸٫۴ میلیون SLP (به ارزش تقریبی ۳۶۰ هزار دلار تا پایان ماه فوریه) توسط کارآموزها دریافت شده است.

علیرغم کاهش قیمت توکن SLP (Smooth Love Potion)، تقاضای پایداری برای دریافت اسکالرشیپ از طریق انجمن ییلد گیلد گیمز وجود دارد. در زمان انتشار این خبر، توکن SLP با قیمت حدود ۰٫۰۱۸ دلار معامله می‌شود که بر اساس داده‌های بازار، بیش از ۹۵ درصد با اوج تاریخی ۰٫۴ دلاری خود در مِی ۲۰۲۱ فاصله دارد.

ییلد گیلد گیمز یک جامعه غیرمتمرکز از گیمرهای بازی‌های درآمدزا است. علاوه بر اسکالرشیپ‌های اکسی اینفینیتی، این انجمن مشوق‌های مشابهی را برای بازی CyBall، یک بازی با تم فوتبال برای کسب درآمد، هم ارائه می‌دهد. علاوه بر  این، در ماه فوریه گزارش شد که ییلد گیلد گیمز، یک بلاکچین اثبات سهام جدید متمرکز بر بازی را به نام Oasys راه‌اندازی کرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.