افشای جعل مدرک هاسکینسون، خالق کاردانو؟!

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) یک توسعه‌دهنده معروف آمریکایی است که بنیان‌گذار پروژه معروف کاردانو نیز به حساب می‌‌آید.

به گزارش سایت بیت کوینیست، هاسکینسون یکی از فعال‌ترین بنیان‌گذاران پروژه‌های رمزارزی است و به طور مداوم با طرفداران خود در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار می‌کند.

چارلز هاسکینسون همچنین در پروژه اتریوم (Ethereum) نیز فعالیت داشته و یکی از اعضای کلیدی آن به شمار می‌رفته است.

هاسکینسون همچنین از پروژه IOTA انتقاد کرده است و آن را به دلیل گزارش غلط در مورد هزینه کارمزش شبکه بلاک‌چین‌اش، متهم کرده است.

حالا نیز بحثی درباره زندگی‌نامه چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو به راه افتاده است و آن را به دستکاری در سوابق گذشته خود متهم می‌کند!

چارلز همچنین به دستکاری در سوابق تحصیلی خود متهم شده است. این بحث توسط یک روزنامه نگار معروف فعال در حوزه رمزارزها به نام لوراشین (Laura shin) راه افتاده است.

چالز هاسکینسون مدرک دکترا ندارد!

برخلاف ادعای هاسکینسون مبنی بر دارا بودن مدرک دکترا، این فرد مدرک دکترا ندارد و این همه وقت در حال دروغ گفتن بوده است!

چالزهاسکینسون پس از ادعا‌های این روزنامه نگار، به شدت به او انتقاد کرد و گزارشات او را پوچ و باطل خواند و از مردم خواست تا آن‌ها را باور نکنند!

شین در ادامه عنوان کرد که او به عنوان یک روزنامه‌نگار کاملا صادق است و اخلاق حرفه‌ای، به او اجازه دروغ گفتن را نمی‌دهد. ناگفته نماند که شین با مجلات معتبری مانند فوربس (Forbes) همکاری دارد.

شین در ادامه از چارلز خواست تا واقعیت را به مردم بگویید و همه‌چیز را برای طرفداران خود روشن سازد!

چالز نمی‌تواند مدرک دکترا بگیرد!

شین در ادامه فاش کردن گذشته آقای هاسکینسون، به این موضوع اشاره کرده است که چارلز هرگز نتوانسته است مدرک دکترا بگیرد. در واقع هاسکینسون اصلا توانایی انجام این کار را نداشته است!

شین همچنین نسبت به اینکه چطور افرادی مانند چارلز که مدرک دکتری ندارند و با این حال درباره توسعه کاردانو نظر می‌دهند انتقاد کرد!

پروژه کاردانو می‌تواند شکست بخورد!

اگر چالز هاسکینسون واقعا در ارائه مدارک تحصیلی و همچنین گذشته خود مرتکب تقبلی شده باشد، این موضوع می‌تواند تاثیر بدی بر اعتبار پروژه کاردانو و همچنین اعتماد مردم این پروژه بگذارد.

باید دید در ادامه چارلز هاسکینسون چه تصمیمی را برای نجات پروژه کاردانو اتخاذ می‌کند!

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.