ثروتمند شدن جوان ۲۳ ساله با بیت کوین!

یک جوان ساکن کوئینزلند، استرالیا، برای این‌ که بتواند بر افزایش قیمت املاک و مستغلات در طول زمان غلبه کرده و صاحب خانه رویایی خود شود، یک سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده و چندین ساله را بر روی ارزهای دیجیتال انجام داد.

به گزارش سایت کوین تلگراف، لویی نگوین (Loi Nguyen) ۲۳ ساله، سرمایه‌گذاری خود در دنیای کریپتو را در سال ۲۰۱۷ و با خرید چند صد دلار بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، در کنار سهام سنتی، آغاز کرد. با این حال، علاقه او به ارزهای دیجیتال در حین تحصیل در رشته اقتصاد به اوج جدیدی رسید:

کریپتو زمانی به زندگی من بازگشت که دوره‌ای در مورد تورم را در دانشگاه گذراندم. من یاد گرفتم که بیت کوین می‌تواند ضد تورم باشد.

به گفته نگوین، او متوجه شد که نرخ‌های بهره پایین (کمتر از ۰٫۵ درصد) که توسط بانک‌های سنتی ارائه می‌شود، هرگز نمی‌تواند به او در ورود به بازار املاک و مستغلات کمک کند. با پیروی از استراتژی میانگین‌سازی هزینه دلاری (DCA)، این سرمایه‌گذار جوان به تنوع بخشیدن به پرتفوی رمزارزی خود در بحبوحه بازار نزولی سال ۲۰۱۸ ادامه داد:

می‌دانم که ریسک‌های زیادی را پذیرفتم. می‌خواستم از قدرت خریدم محافظت کنم، از پس‌اندازهای فعلی‌ام محافظت کنم، مطمئن شوم که پولم کم نمی‌شود.

لویی نگوین.

با سقوط بازارهای سنتی در زمان شروع همه‌گیری کووید-۱۹، ارزش سرمایه‌گذاری‌های کریپتویی نگوین از ارزش پرتفوی سهام او بیشتر شد. این زمانی بود که او بیشتر روی سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو متمرکز شد و توانست در طی چند ماه، در نهایت یک بیت کوین خریداری کند.

نگوین با قصد خرید املاک و مستغلات، رمزارزهای خود را در طول نوامبر تا دسامبر ۲۰۲۱، زمانی که قیمت بیت کوین به بالاترین سطح خود یعنی ۶۹ هزار دلار رسیده بود، نقد کرد. در نهایت، نگوین توانست یک آپارتمان یک خوابه در شهر بریزبن خریداری کند که قیمت آن ۳۱۴ هزار دلار (۴۳۰ هزار دلار استرالیا) بود و تقریباً ۶۲،۷۳۵ دلار به عنوان پیش‌پرداخت نیاز داشت. نگوین می‌گوید:

حدود نیمی از آن از رمزارز تشکیل شده بود.

کمیته مشورتی صنعت امنیت سایبری استرالیا اخیراً با انتشار نتایج مطالعه خود در مورد فرصت‌های ویژه ارزهای دیجیتال، بر لزوم وجود «حداقل استانداردهای امنیت سایبری، آگاهی از طریق آموزش تخصصی، رویکرد الگوبرداری و شفافیت اپراتور»، به عنوان عوامل اصلی پذیرش ایمن ارزهای دیجیتال در این کشور تأکید کرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.