نظر سرمایه‌دار معروف در مورد استخراج بیت کوین!

همان‌طور که می‌دانید، همواره و پس از بیشتر شدن استخراج بیت کوین، یکی از مشکلات اساسی این حوزه آلودگی ایجاد شده در پی استخراج بیت کوین و مضر بودن استخراج بیت کوین برای محیط زیست بود است.

به گزارش سایت دایلی هودل، استخراج بیت کوین نیروی برق زیادی را مصرف می‌کند و این مسئله مستقیما با افزایش مصرف سوخت در نیروگاه‌ها برای تولید برق بیشتر و در نتیجه آلودگی هوای بیشتر مرتبط است.

آقای کوین اولری (Kevin O’Leary) سرمایه‌گذار شارک تانک (Shark Tank) معتقد است که نگرانی‌ها درباره آسیب حوزه رمزارزها، منجر به ورود سرمایه‌های بیشتر به بخش تولید انرژی‌های پاک خواهد شد.

سرمایه‌گذاران، امروزه بیشتر ترجیح می‌دهند که در صنایع مربوط به تولید انرژی پاک مانند انرژی خورشیدی، بادی، آبی و بسیاری از این نوع انرژی‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

همچنین به مرور زمان و با بیشتر شدن نظارت‌ها بر آلودگی‌های منتشر شده توسط کارخانه‌ها، بیشتر سرمایه به سمت موسسات و کارخانه‌هایی می‌رود که از انرژی سبز استفاده می‌کنند.

بنابراین سرمایه‌ها به طوری کاملا آرام و بی‌صدا به سمت شرکت‌هایی می‌رود که از انرژی سبز مانند انرژی بادی، آبی و خورشیدی استفاده می‌کنند.

آقای اولری خود در یک موسسه معدنی در نروژ سرمایه‌گذاری کرده است و به‌نظر او این موسسات می‌توانند رشد خوبی داشته باشند.

استخراح بیت کوین با انرژی سبز نیز هیچ مشکلی نخواهد داشت و به محیط زیست آسیبی نخواهد زد. بنابراین موسساتی که از انرژی سبز استفاده می‌کنند، می‌توانند به استخراج بیت کوین، بدون هیچ مانع قانونی بپردازند.

ماینر‌های (Miner) بیت کوین به‌هر حال مجبور به استفاده از انرژی سبز برای تولید بیت کوین خواهند شد، چراکه بنابر برآورد‌ها، آخرین بیت کوین در سال 2140 استخراج خواهد شد و ما نمی‌توانیم تا آن زمان بیت کوین را با استفاده از سوخت فسیلی استخراج کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.