بیبی‌دوج در میان ۱۰ پروژه برتر شبکه بایننس!

در سال گذشته زنجیره هوشمند بایننس (BSC) به عنوان سومین اکوسیستم محبوب DeFi شناخته شده است. پروژه‌های توسعه‌یافته در این بستر موفق شده‌اند نزدیک به 12 میلیارد دلار سرمایه جذب کنند.

توان عملیاتی بسیار بالا، کارمزد پایین معاملات و زمان تکمیل سریع تراکنش، زنجیره هوشمند بایننس را به رقیبی خطرناک برای اتریوم تبدیل کرده است. در حال حاضر بیش از هزار توکن و پروژه مختلف در این شبکه توسعه یافته است. یکی از این پروژه‌ها بیبی دوج کوین است.

در حال حاضر بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) محبوب‌ترین میم کوین در زنجیره هوشمند بایننس به حساب می‌‌آید. این میم کوین در ژوئن 2021 راه‌اندازی شد. Baby Doge Coin قصد دارد تا نسخه پیشرفته‌ای از برترین میم کوین بازار، یعنی Dogecoin باشد.

هم‌اکنون تعداد اعضای جامعه بیبی دوج بیش از 1.3 نفر است. از همین رو این رمزارز یکی از دارایی‌های گسترده در BSC محسوب می‌شود. تبلیغات این میم کوین در جایگاه‌ها و شهرهای مشهوری مشاهده شده است. راننده مشهور رالی ناسکار، برندون براون با خودرو شورلت خود به سفیری تبلیغاتی برای این ارز دیجیتال تبدیل شده است. همچنین ایلان ماسک، که همیشه حامی میم کوین‌ها بوده، به تعریف و تمجید از بیبی دوج کوین پرداخته است. مدیرعامل تسلا از این پروژه به خاطر اهداف خیرخواهانه و عام‌المنفعه و البته ارتقا جایگاه میم کوین‌ها حمایت می‌کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.