آشتی غول پرداخت استرایپ با بیت کوین

غول پرداخت استرایپ (Stripe) که چهار سال پیش پردازش پرداخت با بیت کوین را متوقف کرده بود، با راه‌اندازی مجموعه‌ای از محصولات برای حمایت از کسب و کارهای رمزارزی، بار دیگر وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده است. این شرکت اکنون می‌گوید:

خوش‌بینی ما برای آینده ارزهای دیجیتال بی‌اساس نبود. پذیرش کریپتو در حال افزایش است.

به گزارش سایت بیت کوین نیوز، استرایپ یک شرکت زیرساخت پرداخت است که مقر اصلی آن در سانفرانسیسکو و دوبلین بوده و ۱۴ دفتر در سراسر جهان دارد. طبق وب‌سایت آن، میلیون‌ها شرکت در بیش از ۱۲۰ کشور – از جمله آمازون، گوگل، شاپیفای، مایکروسافت، اسپاتیفای، اوبر و نزدک – از استرایپ برای راه‌اندازی، اجرا و توسعه کسب‌ و کار خود استفاده می‌کنند.

جان کالیسون، هم‌بنیان‌گذار استرایپ، روز پنج‌شنبه با انتشار توییتی اعلام کرد که شرکت او اکنون از کسب‌ و کارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال، از جمله صرافی‌ها، کیف پول‌ها و بازارهای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، پشتیبانی می‌کند.

استرایپ یکی از اولین شرکت‌های بزرگی بود که در سال ۲۰۱۴، بیت کوین را پذیرفت. با این حال، این شرکت در آوریل سال ۲۰۱۸ پردازش تراکنش‌های بیت‌ کوین را به ‌دلیل مسائل مربوط به اندازه بلاک متوقف کرد. به گفته استرایپ، این مسائل باعث می‌شد که بیت‌ کوین برای پرداخت‌ها کمتر مفید واقع شود.

حال و پس از چهار سال، این شرکت در یک پست توضیح می‌دهد:

ما آموخته‌ایم که خوش‌بینی ما برای آینده ارزهای دیجیتال بی‌اساس نبوده است. از پیشرفت‌های جدید در زیرساخت‌های بلاکچینی گرفته تا علاقه گسترده موسسات مالی بزرگ، پذیرش کریپتو در حال افزایش است.

استرایپ می‌گوید:

برای حمایت بهتر از مشتریان خود و ادامه رشد تولید ناخالص داخلی اینترنت، ما در تلاش هستیم تا دسترسی به زیرساخت‌های مالی جهانی امروزی را برای کسب ‌و کارهای رمزارزی فراهم کنیم. و این کار را با همکاری با FTX و Blockchain.com برای گسترش دسترسی مصرف‌کنندگان به ارزهای دیجیتال، شروع کرده‌ایم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.