دارایی 314 هزار دلاری جوان استرالیایی در رمزارزها

به گزارش رمزارزآنلاین به نقل از کریپتوتلگراف، یک جوان ساکن کوئینزلند، استرالیا، بازی طولانی انباشت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را طی چندین سال انجام داد تا در نهایت بر افزایش قیمت املاک و مستغلات در طول دوره صعودی 2020 غلبه کند و صاحب خانه رویایی خود شود.

«لوی نگوین» 23 ساله سفر خود را به عنوان یک سرمایه گذار در سال 2017 با خرید چند صد دلاری BTC، ETH و سهام سنتی آغاز کرد. با این حال، علاقه او به ارزهای دیجیتال در حین تحصیل در رشته اقتصاد به اوج جدیدی رسید:

کریپتو زمانی به زندگی من بازگشت که دوره ای را در دانشگاه در مورد تورم گذراندم. من یاد گرفتم که بیت کوین می تواند کاهش دهنده تورم باشد.

نگوین در صحبت با news.com.au فاش کرد که نرخ های بهره پایین (کمتر از 0.5 درصد) که توسط بانک های سنتی ارائه می شود هرگز نمی تواند به او کمک کند تا وارد بازار املاک و مستغلات شود. با پیروی از استراتژی سرمایه گذاری میانگین هزینه دلار (DCA)، این سرمایه گذار جوان به تنوع سبد سهام خود در ارزهای دیجیتال در بحبوحه بازار نزولی موقت 2018 ادامه داد:

می‌دانم که ریسک‌های زیادی را پذیرفتم. می‌خواستم از قدرت خریدم محافظت کنم، از پس‌اندازهای فعلی‌ام محافظت کنم، مطمئن شوم که پولم کم نمی‌شود.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.