شرکت‌هایی که با BTC می‌توان از محصولات یا خدمات آن‌ها استفاده کرد

با گسترده‌تر شدن بازار کریپتوکارنسی و استقبال کارشبران از ارزهای دیجیتال، اکوسیستم پرداخت در سرتاسر جهان دستخوش تغییرات اساسی شده است. در حال حاضر بسیاری از مراکز آموزشی، رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و شرکت‌های بزرگ امکان پرداخت هزینه‌ها را با بیت کوین فراهم کرده‌اند. قابلیت پرداخت شرکت ها با بیت کوین این بستر را به وجود آورده است که کاربران بتوانند با دستانی بازتر از همیشه، مسئله هزینه‌های خود را حل‌وفصل کنند.

این روزها اخبار بسیار زیادی مبنی بر حضور بانک‌های معتبر در دنیای متاورس و خرید و فروش کالا و خدمات با بیت کوین به گوش می‌رسد. در این میان، اخباری هم وجود دارند که به صورت اختصاصی به پرداخت شرکت ها با بیت کوین اشاره دارند. با ما همراه باشید تا با شرکت‌هایی آشنا شوید که می‌توان با بیت کوین از آن‌ها خرید کرد.

چرا شرکت‌ها از بیت کوین برای پرداخت پشتیبانی می‌کنند؟

پاسخ به این سوال مهم و پرتکرار واضح است؛ شرکت‌های معتبر به 2 دلیل اصلی وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شود. یکی از این دلایل به صورت اختصاصی مربوط به جذب کاربران و مشتریان می‌شود. تقریباً اکثر افرادی که از پرداخت‌های غیر نقدی در اروپا و آمریکا استفاده می‌کنند، در دنیای کریپتوکارنسی هم دستی بر آتش دارند. همین استقبال چشم‌گیر باعث شده است که قابلیت پرداخت شرکت ها با بیت کوین هم به بسیاری از برندهای معروف اضافه شود. شاید اگر شرکتی در سال 2009 (زمانی که بیت کوین به وجود آمد) این قابلیت را به درگاه پرداخت خود اضافه می‌کرد، مضحکه خاص‌وعام می‌شد، اما حالا وضعیت فرق کرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.