نظر میلیاردر کارکشته در مورد آینده بیت کوین!

بیل میلر (Bill Miller)، سرمایه‌گذار میلیاردر و کارکشته آمریکایی در مصاحبه‌ای توضیح داد که چرا وضعیت کنونی بازار کریپتو، آینده فوق العاده روشنی را برای بیت کوین ترسیم می‌کند. وقتی صحبت از ارز دیجیتال می‌شود، میلر بیت کوین را به طلای دیجیتال تشبیه می‌کند. او در ادامه گفت، دیگر ارزهای دیجیتال «سرمایه‌گذاری‌های فرعی هستند، چون به کمیابی و محبوبیت بیت کوین نمی‌رسند.»

به گزارش سایت بی‌تی‌سی‌نیوز، این موسس شرکت سرمایه‌گذاری Miller Value Partners با وجود تنش‌های ناشی از حمله نظامی روسیه به اوکراین، درباره آینده کریپتو سخنان مهمی را ایراد کرد.

او افزود:

بقیه ارکان و اجزای صنعت کریپتو داستان متفاوتی دارند.

این میلیاردر با تجربه مدت زیادی است که از بیت کوین حمایت می‌کند. ماه گذشته او اعلام کرد که «مقدار قابل توجهی» بیت کوین در اختیار دارد و سپس آن را به عنوان طلای دیجیتال و ابزاری برای مقابله با تورم توصیف کرد. او همچین وضعیت کنونی صنعت کریپتو و بیت کوین را «بیمه در برابر بحران‌های مالی» نام‌گذاری کرد.

تحریم روسیه به نفع بیت کوین است؟

گفته می‌شود که 16% از ذخیره 640 میلیارد دلاری روسیه به صورت دلار و 32% آن هم به شکل یورو است. بنابر گفته میلر، 22% از خزانه روسیه را هم طلا تشکیل داده که در واقع تنها دارایی این کشور است که قادر به توقیف نیست.

به نظر من این خبر بسیار خوبی برای بیت کوین است.

از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، کشورهای متعددی شروع به تحریم این کشور کرده‌اند. در نتیجه، ارزش روبل روسیه در کنار قیمت سهام شرکت‌های روسی لیست شده در صرافی‌های خارجی سقوطی بی‌سابقه کرد.

از طرف دیگر، مدیرعامل Devere Group، نایجل گرین (Nigel Green) نیز امیدواری خود نسبت به آینده بیت کوین را ابزار کرد و مدعی شد که قیمت این دارایی تا پایان این ماه به 50,000 دلار خواهد رسید.

در حال حاضر، قیمت بیت کوین در حوالی سطح 39000 دلار نوسان می‌کند. گرین معتقد است که اگر جایگزین‌های معتبر و کاربردی مثل ارزهای دیجیتال ظهور کنند، جایگاه دلار به عنوان یک ارز ذخیره جهانی از دست خواهد رفت.

او در ادامه افزود که درگیری‌های نظامی بین روسیه و اوکراین باعث شده که مردم، شرکت‌ها و دولت‌های سراسر جهان در واکنش به جنگ «به دنبال جایگزینی برای سیستم مال سنتی» باشند. به گفته گرین، بیت کوین در حال حاضر چهاردهمین ارز با ارزش جهان است ولی معتقد است که رتبه این دارایی در ماه‌های آینده به شدت ترقی خواهد کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.