پیش بینی قیمت بیت کوین، شیبا و دوج کوین

همانطور که می‌دانید، تحلیل تکنیکال بیت کوین می‌تواند کمک شایانی به تشخیص روند آتی آن بکند. همچنین اکثر رمزارزهای موجود نیز تحت تاثیر حرکات بیت کوین قرار دارند.

آخرین روز هفته نیز نزولی بود و باعث شد که بیشتر آلت کوین‌ها و حتی خود بیت کوین قرمز رنگ باشند!

پیش بینی قیمت بیت کوین، شیبا و دوج کوین

بررسی نمودار بیت کوین (BTC)

به گزارش وبسایت یو تودی، همان‌طور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، بهای بیت کوین طی 24 ساعت گذشته با کاهش شدید مواجه نشده است و فقط حدود 0.46 درصد تغییر داشته است.

پیش بینی قیمت بیت کوین، شیبا و دوج کوین

طبق نمودار روزانه بیت کوین، این رمزارز همچنان زیر محدوده مقاومتی بسیار مهم 40 هزار دلار نوسان می‌کند. تازمانی که خریداران نتوانند که قیمت را به بالای این سطح ببرند، بازار در اختیار و کنترل فروشندگان خواهد بود.

البته حجم فروش در حال کاهش است و اگر خریداران یا همان گاو‌ها (Bulls) بتوانند قیمت بیت کوین را به بالای 40 هزار دلار برسانند و یک کندل روزانه بالای آن ببندند، احتمال صعود دوباره بیت کوین تا سطح 45 هزار دلار بالا می‌رود.

درحال حاضر و در زمان نوشتن این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی 38 هزار دلار در نوسان است.

بررسی نمودار دوج کوین (DOGE)

دوج کوین نیز درحال تبعیت از روند قیمتی بیت کوین هست و تغییر زیادی را نسبت به 24 ساعت گذشته تجربه نکرده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین، شیبا و دوج کوین

علی‌رغم وضعیت تقریبا متعادل بازار نسبت به روز گذشته و عدم تغییرات زیاد قیمتی، دوج کوین در حال آزمایش سطح حمایتی 0.12 دلار است که بسیار مهم نیز هست.

اگر خرس‌ها (Bears) بتوانند این محدوده را بشکنند، باید منتظر یک ریزش سنگین و سریع تا قیمت 0.11 دلار باشیم. دوج کوین درحال حاضر در محدوده 0.13 دلار نوسان می‌کند.

بررسی نمودار شیبا (SHIB)

شیبا تنها رمزارز از این لیست هست که توانسته است صعود کوچک را تجربه کند. قیمت این میم کوین (Meme Coin) نسبت به دیروز، حدود 0.75 درصد بالا رفته است.

پیش بینی قیمت بیت کوین، شیبا و دوج کوین

شیبا نیز مانند رمزارز دوج کوین، در نزدیکی محدوده حمایتی خود است. این محدوده حمایتی در 0.0000231 دلار قرار دارد.

هرچند که باتوجه به نزولی بودن روند حجم در طی چند روز گذشته، فروشندگان درحال ضعیف شدن هستند و احتمالا شاهد بالا رفتن قیمت در طی روز‌های آتی باشیم. قیمت فعلی شیبا حدود 0.000023 است.

در کل اگر بخواهیم به یک جمع بندی برسیم، می‌توانیم بگوییم که اگر خریداران بازار، بتوانند سطوح حمایتی گفته شده را حفظ کنند، می‌توانیم شاهد یک موج صعودی باشیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.