برگزاری جدیدترین ایردراپ جهان!

کیف پول کمک‌های مالی کریپتویی رسمی اوکراین در حال حاضر 7 میلیارد واحد توکن Peaceful World در اختیار دارد. ظاهرا این توکن برای اولین ایردراپ کریپتویی این کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت کوین‌دسک، اکسپلورر بلاکچین اتریوم، Etherscan نشان می‌دهد که در روز چهارشنبه 7 میلیارد توکن Peaceful World با نماد WORLD تولید شده و به آدرس کیف پول کمک‌های کریپتویی رسمی اوکراین ارسال شده است.

در ادامه، کیف پول اوکراین حدود 1 میلیون واحد از این توکن‌ها را به کیف پولی که از این توکن‌ها برای پر کردن یک استخر نقدینگی در صرافی غیر متمرکز Uniswap استفاده کرده بود، ارسال کرد. حدود 2 ساعت بعد، کیف پول اوکراین 1.03 میلیون واحد دیگر از Peaceful World ها را به 30 آدرس کیف پولی که در ابتدا و از روز 26 فوریه شروع به ارسال کمک‌های کریپتویی به آدرس رسمی دولت اوکراین کرده بودند، ارسال کرد. به نظر می‌رسد که این تراکنش‌ها برای تست شبکه انجام شده‌اند. لازم به ذکر است که در حال حاضر، کیف پول اوکراین 99.98 درصد از کل موجودی توکن‌های WORLD را در اختیار دارد.

Token Be Ukraine’s Secret Airdrop

جزئیات تراکنش‌های انجام شده

در پنج روز ابتدایی بعد از حمله روسیه، اوکراین حدود 40 میلیون دلار کمک نقدی را به شکل ارزهای دیجیتال دریافت کرد. در صبح روز چهارشنبه، اوکراین طی یک توییت این ایردراپ را تایید کرد و قول داد که به کسانی که به این کشور کمک نقدی کرده اند، پاداش خواهد داد.

اوکراین هنوز هیچ جزئیاتی از این توکن‌ها مثل دریافت کنندگان آن‌ها و اطلاعات کمی و کیفی آن‌ها را منتشر نکرده است. علاوه بر این، ظاهرا صرافی غیر متمرکز Uniswap رابطه بسیار خوبی با دولت اوکراین دارد. چندی پیش این صرافی با ارائه قابلیتی که در آن اهداکنندگان کمک‌های کریپتویی می‌توانستند به راحتی دارایی خود را به اتر تبدیل کرده و آن را به طور مستقیم به کیف پول رسمی اوکراین واریز کنند، مورد توجه معاون اول نخست وزیر اوکراین، میخائیلو فدروف (Mykhailo Fedorov) قرار گرفت.

پی نوشت:

دقایقی پیش میخائیل فدروف، معاون نخست‌وزیر اوکراین، اعلام کرد که دولت اکراین پس از بررسی‌های دقیق تصمیم گرفته‌اند ایردراپ خود را لغو کنند و به جای آن NFTهایی را برای حمایت از نیروهای مسلح اوکراین معرفی خواهند کرد. طبق برنامه قرار بود اسنپ‌شات این ایردراپ امروز رأس ساعت ۱۸ به وقت کی‌یف برگزار شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.