سبزپوشی رمزارزها در نخستین روز هفته

بر اساس داده‌های بازار، کاردانو (ADA) در سپتامبر سال ۲۰۲۱ توانست اوج قیمتی خود را در ۳٫۱ دلار ثبت کند. با این حال، از آن زمان تاکنون، این ارز دیجیتال وارد یک روند نزولی شده است. به طوری که، در زمان انتشار این خبر، قیمت کاردانو نزدیک به ۷۲ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد.

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌‎کریپتو، به نظر می‌رسد هولدرهای کاردانو از این شرایط نهایت استفاده را کرده و به انباشت ADA با قیمت‌های پایین ادامه می‌دهند. داده‌های موجود نشان می‌دهند که تعداد کیف پول‌های کاردانو به صورت خطی در حال افزایش بوده و در مقایسه با تاریخ ۱ فوریه، ۳٫۶۶ درصد افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط ابزار Datastudio گوگل، تعداد کیف پول‌های کاردانو از حدود ۲٫۹۵ میلیون کیف پول در تاریخ ۱ فوریه به ۳،۱۰۱،۹۹۷ کیف پول در تاریخ ۲۴ فوریه رسیده است.

ada-holders-have-kept-on-accumulating

تعداد کیف پول‌های کاردانو (ADA).

در همین حال، از ابتدای ماه فوریه، روزانه به طور میانگین ۴،۵۶۵ کیف پول جدید به شبکه کاردانو اضافه شده است.

بر اساس داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط پلتفرم IntoTheBlock، به نظر می‌رسد هولدرهای ADA از اقدامات نظامی روسیه و پیامدهای احتمالی آن نگران نیستند. در واقع، آنها همچنان به انباشت این ارز دیجیتال ادامه داده‌ و ذخایر خود را به بیش از ۱۰ میلیارد ADA، که بالاترین سطح چند ساله این رقم است، افزایش داده‌اند. داده‌های این شرکت نشان می‌دهد هر بار که قیمت کاردانو به زیر یک دلار رسیده، سرمایه‌گذاران نسبت به خرید در کف کرده‌اند.

جالب اینجاست که کاردانو، ارز دیجیتال شماره ۷ جهان، شور و شوق مشابهی را در قیمت خود هم تجربه کرده است. در زمان انتشار این خبر، ADA با قیمت ۰٫۸۹ دلار معامله می‌شود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.