سرنوشت اکسی‌اینفینیتی در ۲۰۲۲ چه می‌شود؟

در سال 2021، بازی‌های مبتنی بر بلاکچین طرفداران بسیار زیادی پیدا کردند. به کمک این پروژه‌ها امکان کسب درآمد از طریق بازی کردن به وجود آمده است. یکی از این بازی‌های محبوب اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) نام دارد. تیم توسعه این بازی برنامه‌های زیادی برای رشد و توسعه در سال ۲۰۲۲ طراحی کرده است.

به گزارش سایت کریپتو تیکر، علاوه بر رمزارزهای بومی بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین، پدیده جدید به نام توکن NFT فعالان این حوزه را شگفت‌زده کرد. به کمک NFTها امکان خرید و فروش دارایی‌های غیرمثلی، آثار هنری و قابلیت‌های بازی‌ها به وجود آمد. حالا حراج‌های زیادی به کمک توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) صورت می‌پذیرد و بازارهای متعددی بدین منظور ایجاد شده است.

اکسی یک بازی مبتنی بر بلاکچین است که از NFT‌ها برای اعطای پاداش به بازیکنان استفاده می‌کند. بسیاری از بازی‌های بلاکچین قبل از ظهور NFT‌ها توسعه داده شده بودند. برخی از این بازی‌ها تلاش کردند تا به کمک NFT بازی‌های بهتری را طراحی کنند. اکسی جزو اولین پروژه‌هایی بود که از توکن‌های NFT در فرایندهای بازی استفاده کرد.

این بازی توسط شرکت Sky Marvis ساخته شده است. در این بازی کاربران می‌توانند بجنگند، امتیاز جمع‌آوری کرده و درنهایت کسب درآمد کنند. اکسی تقریباً 3 میلیون بازیکن فعال دارد که آن را به یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های بازی جهان تبدیل می‌کند.

نقشه راه Axie Infinity

اکسی قصد دارد در سال 2022 تغییرات زیادی در فرایندها و گرافیک بازی ایجاد کند. این تغییرات ممکن است به گیمرها کمک کند تا محیط گرافیکی و قابلیت‌های بهتری را در این بازی تجربه کنند. با وجود افزایش تعداد بازی‌های درآمدزا مبتنی بر کریپتو، این پروژه همچنان یکی از موفق‌ترین نمونه‌ها محسوب می‌شود. در حالی که تعداد کاربران بازی اکسی در اوایل سال 2022 افزایش چشمگیری داشته است، علاقه تیم توسعه به پروژه Axie Infinity Land و دنیای متاورس نیز بیشتر شده است. این موضوع تعجب آور نیست زیرا شرکت‌های مشهوری مانند فیس بوک نیز به حضور در دنیای متاورس علاقه دارند.

بنیاد اکسی برای ارائه تجربه کاربری بهتر و افزایش تعداد کاربران، برنامه‌های متعدد را طراحی کرده است. یکی از جدیدترین طرح‌ها به‌روزرسانی‌های فضای Axie Infinity Staking AXS است. به کمک این بستر امکان کسب درآمد بیشتر از توکن AXS وجود دارد. این توسعه در اواخر سال ۲۰۲۱ انجام شد.

هر کاربر می‌تواند توکن اصلی بازی را سپرده‌گذاری کند. سرمایه‌گذاری بخش مهمی از صنعت ارزهای دیجیتال است. این طرح به کاربران راهکاری برای حمایت از پروژه و دریافت پاداش‌های بیشتر ارائه می‌دهد. پاداش شرکت در این طرح شامل توکن‌های AXS است که امکان تبادل آن‌ها با ارز فیات وجود دارد.

جنبه دیگری که بنیاد اکسی سعی در توسعه آن دارد گیم پلی و فرایندهای بازی است. به‌روزرسانی گیم‌پلی برای سال اواخر سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود اما در نهایت به سال 2022 موکول شد تا پشتیبانی‌های لازم به طور کامل انجام شود.

همچنین بنیاد این بازی امیدوار است تا پلتفرم Lunacia SDK Alpha را تا قبل از پایان سال 2022 منتشر کند. با این به روز رسانی، کاربران اقدام به سفارشی‌سازی بازی خواهند کرد. به علاوه این امیدواری وجود دارد که بزودی نسخه موبایلی بازی اکسی به کاربران معرفی شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.