ترامپ هم وارد دنیای NFT می‌شود!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و منتقد ارزهای دیجیتال، مجموعه NFT خود را در روز ملی رئیس جمهور راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش وب سایت کریپتو پوتی‌تو، پس از جنجال‌هایی که پیرامون NFT متعلق به ملانیا ترامپ به وجود آمد، حالا دونالد ترامپ نیز می‌خواهد وارد بازار توکن‌های غیر قابل تعویض شود. به گفته همسر رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، چهار روز دیگر و همزمان با روز ملی رئیس جمهور، از کالکشن دیجیتالی این میلیارد سیاستمدار رونمایی خواهد شد.

کالکشن NFT POTUS TRUMP از 10 قطعه هنری دیجیتالی تشکیل شده است که هدف آن برجسته کردن لحظات تاریخی و مهم دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ است. کلمه POTUS مخفف عبارت President of the united state است. از جمله این تصاویر می‌توان به بازدید چهارم ژوئن از کوه راشمور و جشن کریسمس در کاخ سفید اشاره کرد.

ملانیا ترامپ این خبر را در شبکه‌‌های اجتماعی اعلام کرد. راه‌اندازی این مجموعه اولین فعالیت رسمی دونالد ترامپ در بازار NFTها محسوب می‌شود اما ملانیا پیش‌تر چند مجموعه NFT و فعالیت بحث‌برانگیز داشته است. این کالکشن در روز 21 فوریه که به عنوان روز رسمی رئیس جمهور در ایالات متحده شناخته می‌شود، عرضه خواهد شد.

ملانیا ترامپ در انتهای پست توییتری خود اعلام کرد این مجموعه دارای 10 هزار توکن NFT در سطوح ارزشی و قیمتی پلاتین و طلا است. او ادعا کرده است که سرمایه‌گذاران با خرید NFT‌ها از یک پدیده شگفت‌انگیز لذت خواهند برد. تصویر این آثار هنری تنها پس از خرید توکن NFT آشکار خواهد شد!

بانوی سابق کاخ سفید در ادامه اظهار داشت:

من مفتخرم که پلتفرم NFT خود را گسترش دهم و بتوانم لحظات مهم تاریخ کشورمان را به همه معرفی کنم. من مشتاقانه منتظر همکاری با دیگران برای ورق زدن صفحاتی خاص و مهم از کتاب تاریخ ایالات متحده هستم.

ملانیا سرمایه‌گذاری خود را در عرصه NFT از ماه دسامبر سال گذشته شروع کرد. او و تیمش بلاک چین سولانا را برای توسعه توکن‌ها انتخاب کرده‌اند. چند روز پیش در یک معامله مشکوک، یکی از توکن‌های NFT ملانیا فروخته شد. پس از پیگیری آدرس‌ها، مشخص شد کیف‌پول تیم توسعه ملانیا ترامپ، هزینه خرید را تامین کرده است!

این که دونالد ترامپ تصمیم گرفته به دنیای NFTها بپیوندد تا حدودی عجیب است. این سیاستمدار پرحاشیه در گذشته موضع‌گیری‌های سفت و سختی علیه کریپتو کارنسی داشته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.