دوج کوین به توئیتر می‌آید

پس از اضافه شدن امکان انعام دادن در توییتر با استفاده از اتریوم (Ethereum) و بیت کوین (Bitcoin)، حالا بیلی مارکوس به دنبال اضافه کردن دوج کوین (Doge Coin) به لیست بالاست!

به گزارش وب سایت یو تودی، مارکوس که همان بنیان‌گذار دوج کوین است، در صفحه شخصی خود در توییتر، عنوان کرد که قصد دارد تا توییتر را وادار کند که دوج کوین را نیز در کنار اتریوم و بیت کوین به لیست اضافه کند!

این شخص گفته است که قصد دارد هر روز، پستی را با هشتگ DogeTwitterTipJar# منتشر کند تا به هدفش برسد!

همچنین بعضی از دنبال کننده‌های مارکوس نیز عنوان کرده‌اند که از او حمایت می‌کنند و هر روز پستی را با هشتگ DogeTwitterTipJar# منتشر می‌کنند!

همان‌طور که می‌دانید، توییتر قابلیتی تحت عنوان Tipping دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، به توییت شخصی انعام یا جایزه دهند.

چند وقتی هست که بخش Tipping توییتر از رمزارز‌های اتریوم و بیت کوین پشتیبانی می‌کند و حالا نیز به نظر می‌رسد که وقت پشتیبانی از دوج کوین فرا رسیده است.

سپتامبر سال گذشته بود که قابلیت Tip با استفاده از بیت کوین به توییتر اضافه شد، در آن زمان هنوز جک دورسی (Jack Dorsey) مدیرعامل توییتر بود.

جک دورسی، طرفدار دو آتیشه بیت کوین است و به همین دلیل نیز قابلیت Tipping با بیت کوین را به توییتر اضافه کرد، اما او به شدت از اتریوم منتفر بود و به همین دلیل نیز قابلیت تیپینگ با اتریوم، پس از جدا شدن او از توییتر، اضافه شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.