جانی دپ وارد دنیای رمزارزها شد

جانی دپ، ستاره هالیوود، قرار است مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را منتشر کند. این توکن‌ها مربوط به نقاشی‌هایی از دوستان و الگوهای حرفه‌ای و اخلاقی جانی است. او این نقاشی‌ها را شخصا خلق کرده است. این کالکشن 11111 توکن NFT دارد و با نام «هرگز از حقیقت نترس» عرضه خواهد شد.

جانی دپ در مورد نقاشی‌هایش گفته است:

من همیشه از هنر برای بیان احساساتم در مورد کسانی که برایم مهم هستند مانند خانواده، دوستان و طرفدارانم استفاده کرده‌ام. نقاشی‌های من زندگی‌ام را احاطه کرده‌‌اند. تا امروز این نقاشی‌ها را برای خودم نگه داشته‌ام و به نوعی خودم را محدود کردم. هیچ کس نباید خودش را محدود کند.

به گزارش وب سایت کریپتو اسلیت، این مجموعه دیروز همزمان با استقبال شدید جامعه NFT و کلکسیونرها معرفی شد. استقبال به حدی بود که برای دقایقی پلتفرم ارائه‌دهنده توکن‌ها از دسترس خارج شد.

در حال حاضر بیش از 20001 کاربر در کانال discord عضو شده‌اند و آماده کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کالکشن منحصر به فرد هستند.

تصاویر شخصیت‌ها و افراد شناخته‌شده‌ای در این کالکشن وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به جانی دپ، مارلون براندو، الیزابت تیلور، هانتر اس. تامپسون، هیث لجر، تیم برتون و لیلی رز دپ. تصاویر مو، سگ فقید دپ و شخصیت خیالی خلق شده توسط پسرش به نام Bunnyman نیز در این کالکشن گنجانده شده است. سبک آثار هنری دپ ترکیبی از هنر پاپ و خیابانی با خطوط دقیق و رنگ‌های زنده است

هر NFT دارای یک نسخه فیزیکی با وضوح بالا است. مالک جدید NFT با پرداخت هزینه می‌تواند برای خرید نسخه فیزیکی و دریافت آن اقدام کند.

25 درصد از درآمد حاصل از فروش توکن‌های این مجموعه به موسسات خیریه مختلف اهدا می‌شود. خیریه‌های انتخاب شده توسط دپ و اشخاصی که تصویرشان در این کالکشن وجود دارد، حمایت می‌شوند.

وب‌سایت Never Seen Before برای فروش آثار این کالکشن راه‌اندازی شده است و خرید و فروش NFTها توسط بازار NFT Rarible پشتیبانی می‌شود.

با توجه به حجم بالای تقاضا، به کمک قرعه‌کشی خریدار هر توکن مشخص شده است. قرعه کشی در 9 فوریه انجام شد و NFTها در تاریخ 17 فوریه 2022 به برندگان قرعه‌کشی اعطا خواهد شد.

10000 NFT از طریق عرضه عمومی در دسترس همه متقاضیان خواهد بود و 1111 مورد توسط جانی دپ برای تخصیص به طرفداران و خیریه‌ها نگهداری می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.