افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه بازی‌های رمزارزی

همان‌طور که مطلع هستید، بازی‌های بلاک‌چینی که مفهوم جدیدی به نام Play To Earn را نیز به ما معرفی کردند، با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. از معروف‌ترین این بازی‌های بلاک‌چینی که حتما نام آن‌ها را شنیده‌اید، می‌توان به سندباکس (SandBox) و دیسنترالند (Decentraland) اشاره کرد.

به گزارش سایت کریپتو پوتیتو، حال با توجه به سود‌آور بودن سرمایه‌گذاری در این حوزه، شرکت Animoca Brands به دنبال سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تازه راه‌اندازی شده و فعال در حوزه بازی‌های بلاک‌چینی است.

شرکت Animoca Brands یک مجموعه فعال در حوزه بازی‌سازی و ساخت و توسعه نرم‌افزار است که در هنگ‌کنگ تاسیس شده است. این شرکت همچنین همان شرکتی بود که در پروژه سندباکس نیز سرمایه‌گذاری کرده بود!

این شرکت به پروژه‌هایی که در حوزه بازی‌های بلاک‌چینی فعالیت می‌کنند، یک شتاب‌دهنده 500 هزار دلاری می‌دهد! به این شکل، هم پروژه می‌تواند به راحتی بازی خود را گسترش دهد و هم شرکت Animoca Brands در یک سرمایه‌گذاری سود آور شرکت کرده است.

این شرکت سرمایه‌گذار و بازی‌ساز هنگ‌کنگی، در طی بیانیه‌ای اعلام کرده است که تمرکزش بر روی بازی‌هایی است که مفهوم Play To Earn  را ارائه می‌دهند. شرکت Animoca Brands قرار است طی 2 سال، سرمایه‌ای معادل 30 میلیون دلار را در این راه صرف کند.

این برنامه‌ای که توسط این شرکت راه‌اندازی شده، فقط به پروژه‌هایی که متعهد هستند و به قوانین این مجموعه احترام می‌گذارند، خدمات می‌دهد. لازم به ذکر است که این شرکت، فیلتر‌هایی دارد که قبل از ارائه شتاب‌دهنده 500 هزار دلاری به یک پروژه، آن‌ها را لحاظ می‌کند.

همچنین جالب است  که بدانید، علیرغم بازار ریزشی چند ماهه اخیر، محبوبیت اکوسیستم بلاک‌چین و توکن‌های غیرمثلی روز به روز بیشتر می‌شود.

بنابر گزارش CryptoPotato سطح علاقه سرمایه‌گذاران به توکن‌های غیرمثلی و صنعت بلاک‌چین، از اول سال جاری، شیبی صعودی داشته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.