علت انفجار تراکنش در شبکه کاردانو چیست؟

شبکه بلاک‌چین کاردانو (Cardano)، یکی از قدرتمند‌ترین شبکه‌های بلاک‌چین موجود است. این شبکه در رقابت با شبکه‌هایی مانند سولانا (Solana)، بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) و اتریوم (Ethereum) فعالیت می‌کند!

به گزارش سایت یو تودِی، چندی پیش نیز خبر از انفجار تعداد تراکنش‌های انجام شده در شبکه کاردانو به گوش رسید که دلیل آن صرافی غیرمتمرکز SundaeSwap DEX است که بر بستر شبکه کاردانو کار می‌کند.

بنابر گزارشات منتشر شده، حجم TVL این صرافی به شدت افزایش یافته است! TVL همان سرمایه کل قفل شده است که معیاری بسیار مهم برای شناسایی میزان محبوبیت یک پروژه است!

درحال حاضر و بنابر اعلام صرافی SundaeSwap DEX میزان کل سرمایه قفل شده یا همان TVL در اکوسیستم این صرافی به بیش از 100 میلیون دلار رسیده است که این مسئله می‌تواند کاربران بیشتری را به اکوسیستم کاردانو جذب کند.

صرافی غیرمتمرکز SundaeSwap در اوایل ماه ژانویه امسال راه‌اندازی شده و در همین مدت کم با استقبال و رشد زیادی مواجه شده است! جالب است که این صرافی، اولین صرافی غیرمتمرکز راه‌اندازی شده بر بستر شبکه کاردانو است!

همچنین توکن بومی این صرافی نیز در حال لیست شدن در دیگر صرافی‌های معتبر است که این مسئله می‌تواند باعث رشد بیشتر پروژه شود.

بنابر گزارشات منتشر شده، حجم تراکنش‌های شبکه کاردانو در روز 13 فوریه به حد انفجار رسید! بیشتر این افزایش تراکنش‌ها به دلیل محبوبیت این صرافی غیرمتمرکز بوده است.

همچنین علاوه بر این‌که حجم تراکنش شبکه کاردانو از شبکه بیت کوین و اتریوم پیشی گرفته است، کاربران شبکه کاردانو هزنیه کمتری نیز بابت تراکنش‌های خود پرداخت می‌کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.