ربات‌ها وارد متاورس سندباکس می‌شوند

شرکت سازنده کاراکتر Monsta به منظور گسترش لیست همکاران خود، به جدیدترین شرکتی تبدیل شد که به متاورس سندباکس (The Sandbox) می‌پیوندد. به عنوان بخشی از این قرارداد همکاری، بازیکن‌ها و تولیدکنندگان محتوا در سندباکس خواهند توانست وارد یک دنیای رباتیک فوق پیشرفته در زمین اختصاصی این شرکت شوند.

به گزارش وبسایت بلاکچین گیمز، علاوه بر این به مقدار حفظ این همکاری، کاربران می‌توانند در نزدیکی دنیای مجازی Monsta اقدام به خرید قطعه زمین کنند.

شرکت Monsta در خود قطعه زمین تحت مالکیت این کمپانی، Mad Mecha بازیکن‌ها را وارد دنیای فوق پیشرفته متشکل از ربات‌های تبعید شده می‌کند. بازیکن‌ها برای کسب موفقیت در این دنیا، باید به وسیله تعامل با شهرهای رباتی و رقابت در تماشاخانه شهر، به یکی از این ربات‌های تبعید شده کمک کنند تا در این دنیا زنده بمانند و یا از سیاره فرار کنند.

کی یونگ پین (Kee Yong Pin)، هم موسس Monsta و مدیر اجرایی پروژه Mad Mecha درباره این همکاری و ورود به متاورس گفت:

ما بسیار خوشحالیم که می‌توانیم پروژه Mad Mecha را وارد متاورس گیمینگ پیشرفته سندباکس کنیم. معتقدیم که Mad Mecha پتانسیل‌های زیادی برای رشد و گسترش در این پلتفرم دارد، زیرا جامعه مشتاق و متعهدی دارد. این همکاری تجربه منحصر به فردی را برای کاربران کنونی و آینده ما به ارمغان می‌آورد، تجربه ای که کاملاً با پروژه‌های قبلی متفاوت است.

او در ادامه افزود:

ما بسیار مشتاقیم که سری ربات‌های کلکسیونی جذاب خود را عرضه کنیم. ایده‌های جذاب زیادی داریم و به شدت در حال کار روی کلکسیون‌های دیجیتالی مختلف برای جامعه سندباکس هستیم.

برای پلتفرم سندباکس اما، Mad Mecha و شرکت Monsta جدیدترین اعضا در لیست بلند بالا و در حال گسترش برندهایی است که وارد این دنیای سه بعدی می‌شوند. چندی پیش Rabbids شرکت Ubisoft هم اعلام کرده بود که قصد ورود به این دنیای متاورس را دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.