علت افزایش قیمت لایت کوین!

بازار رمزارزها روندی نزولی را طی می‌کند و احساسات غالب بازار نیز نشان از روند نزولی دارند.

بنابراین، لاین کوین (LiteCoin) نیز از این قائده مستثنی نیست و یک روند نزولی را دنبال می‌کند.

لایت کوین یکی از پروژه‌های قدیمی و محبوب بازار است، دلیل محبوبیت آن نیز رفع بسیاری از مشکلات بیت کوین و ارائه آن در اکوسیستم لایت کوین بوده است.

براساس نظر اکثر تحلیل‌گران، فشار فروش در ماه فوریه کمتر خواهد شد و احتمالا صعود‌هایی را در این ماه مشاهده کنیم.

کاملا واضح است که پروژه‌هایی مانند لایت کوین که همزمان با کاهش فشار فروش بازار، یک آپدیت کاربردی نیز ارائه می‌کنند، رشد بیشتری خواهند داشت.

ارتقای MimbleWimble لایت کوین که کاربران زیادی منتظر آن بودند، شانس افزایش قیمت این رمزارز را بالاتر می‌برد. این آپدیت، حاصل تلاش چند ساله تیم لایت کوین است، بنابراین احتمالا ویژگی ارزنده‌ای باشد.

بنیاد لایت کوین و آقای دیوید برکت (David Burkett) توسعه‌دهنده اصلی MimbleWimble خبر این ارتقا را از طریق شبکه مجازی توییتر به گوش کاربران خود رساندند.

براساس گفته‌های بنیاد لایت کوین، کار روی این ویژگی از سال 2019 آغاز شده بوده و این ویژگی به افزایش امنیت شبکه لایت کوین بسیار کمک خواهد کرد. انتظار می‌رود این ارتقا طی چند ماه آینده به طور کامل بر بستر شبکه بلاک‌چین لایت کوین اجرایی شود.

تیم توسعه‌دهنده لایت کوین همچنین خبر داد که این ارتقا بر روی بعضی ویژگی‌های شبکه بلاک‌چین تاثیر می‌گذارد، بنابراین ماینر‌های (Miners) این شبکه نیازمند ایجاد تغییراتی در جهت ادامه کار در شبکه هستند.

این ارتقا می‌تواند تاثیر مثبتی بر روند قیمتی لایت کوین بگذارد، لایت کوین حدود 10 روز است که در یک روند خنثی قرار دارد و درحال حاضر در محدوده 110 دلار معامله می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.