آیا روزهای افول بازی اکسی اینفینیتی رسیده؟

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده توسط اسکای ماویز (Sky Mavis)، شرکت توسعه‌دهنده بازی اکسی اینفینیتی، این بازی درآمدزای محبوب اخیراً شاهد کاهش تعداد کاربران فعال روزانه خود بوده است. طبق گزارش‌ها، کاهش تعداد کاربران اکسی اینفینیتی حتی قبل از هک ۶۰۰ میلیون دلاری پل رونین (Ronin) این بازی، آغاز شده است.
به گزارش اسکای ماویز، تعداد کاربران فعال روزانه اکسی اینفینیتی که در نوامبر ۲۰۲۱ به اوج خود رسیده بود، با یک افت ۴۵ درصدی تا تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۲، به ۱٫۴۸ میلیون نفر کاهش یافته است. کاهش تعداد کاربران اکسی اینفینیتی به ویژه در دسامبر ۲۰۲۱، زمانی که این بازی به‌روزرسانی شد و در تاریخ ۲۳ مارس، زمانی که هکرها 600 میلیون دلار اتریوم (ETH) و استیبل کوین USDC را از پل رونین دزدیدند، قابل‌توجه بوده است.
پس از حمله هکرها به پل رونین، تیم اسکای ماویز اعلام کرد که در سریع‌ترین زمان ممکن وجوه به سرقت رفته بازیکنان را بازپرداخت خواهد کرد، اما هنوز جزئیاتی را در مورد نحوه برنامه‌ریزی برای انجام این کار ارائه نکرده است. این موضوع باعث افزایش نگرانی‌ کاربران شده و به نظر می‌رسد آنها به سراغ گزینه‌های دیگری رفته‌اند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.