رالی صعودی بیت کوین در راه است؟

روز گذشته ۱۸ مارس و مطابق با پیش‌بینی‌ها مبنی بر این‌که بیت کوین (BTC) می‌تواند سطوح بالاتر را دوباره آزمایش کند، ارز دیجیتال برتر جهان حرکت صعودی سریعی داشت.

bitcoin-spikes-to-41-7k

نمودار کندل یک ساعته BTC/USD.

به گزارش سایت کوین تلگراف، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین از پایین‌ترین سطح خود در ۱۶ مارس، ۱،۶۵۰ دلار افزایش یافته و به محدوده ۴۱،۷۰۰ دلار رسیده است.

این حرکت بیت کوین باعث شد که معامله‌گران بگویند این ارز دیجیتال ممکن است در کوتاه مدت سطوح بالاتر، تا ۴۶ هزار دلار را هم آزمایش کند. با این حال، پنتوشی (Pentoshi)، معامله‌گر محبوب دنیای کریپتو، معتقد است این حرکت بدان معنی نیست که BTC/USD روند نزولی خود را به طور قطعی به پایان رسانده است. به گفته پنتوشی، بادهای مخالف کلان هنوز خیلی قوی هستند.

در همین حال، متیو هایلند (Matthew Hyland)، تحلیلگر بازار، خاطرنشان می‌کند که سطح مقاومت ۴۰ هزار دلار اکنون به یک سطح حمایتی تبدیل شده است.

bitcoin-spikes-to-41-7k

سطح ۴۰ هزار دلار به عوان یک سطح حمایتی عمل می‌کند.

در مورد آلت کوین‌ها چطور؟

ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار در تاریخ ۱۸ مارس شاهد حرکات متفاوتی بودند.

در این میان، اتریوم (ETH) و اولانچ (AVAX) پیشتاز بودند و در بازه زمانی ۲۴ ساعته، هرکدام بیش از ۵ درصد رشد قیمت داشتند.

به این ترتیب، جفت ETH/USD یک بار دیگر به سطح روانی ۳ هزار دلار نزدیک شده و طی یک هفته گذشته، حدود ۱۵ درصد رشد داشته است.

bitcoin-spikes-to-41-7k

نمودار کندل یک ساعته ETH/USD.

این حرکت‌ها باعث شده که تحلیلگران در مورد شروع آلت سیزن و یک دوره طلایی جدید برای آلت کوین‌ها در ماه‌های آینده بگویند. در همین راستا، حساب کاربری BTCFuel در توییتر، اوج قیمت‌ها در تابستان را پیش‌بینی کرده است.

bitcoin-spikes-to-41-7k

پیش‌بینی فصل آلت کوین‌ها توسط حساب کاربری BTCFuel.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.