علت افزایش فعالیت نهنگ‌های کاردانو چیست؟

طبق اطلاعات IntoTheBlock نهنگ‌های کاردانو در 24 ساعت گذشته به طرز قابل توجهی فعال‌تر شده‌اند، زیرا حجم تراکنش‌های آن‌ها رشدی 213 درصدی را ثبت کرده است. افزایش تراکنش‌های حجیم معاملات با افزایش فعالیت‌های سرمایه‌گذاران نهادی یا نهنگ‌ها که قصد خرید یا فروش دارند، همراه است. طبق داده‌های IntoTheBlock این تراکنش‌ها از حجم 100,000 دلار عبور می‌کنند.

به گزارش سایت یوتودِی، به نظر می‌رسد که قیمت توکن ADA بعد از ریزش تا سطح 0.78 دلار در روز 11 مارس، حالا در حال ریکاوری است.

در حال حاضر، کاردانو با قیمت 0.792 دلار خرید و فروش می‌شود، این یعنی فاصله قیمت کنونی تا قله تاریخی 3 دلاری ثبت شده در سپتامبر 2021، فاصله حدود 75 درصدی دارد.

به نظر می‌رسد که همزمان با بهینه سازی‌های مختلف شبکه کاردانو و توسعه بیشتر آن، نهنگ‌ها شروع به خرید و انباشت این توکن کرده اند. لازم به ذکر است که همه چرخه‌های بازار یک مرحله انباشت دارند که در آن قیمت‌ها بعد از ریزش خود بدون روند می‌شوند و سرمایه گذاران فرصتی برای خرید پیدا می‌کنند.

وقتی این مرحله از چرخه بازار به پایان می‌رسد، مرحله بعدی «حرکت صعودی» است. این مرحله بعد از مدتی حرکت با ثبات نمودار قیمت آغاز می‌شود و شروع یک روند صعودی جدید را نشان می‌دهد.

تحولات مثبت

صرافی کریپتویی Bitrue چندی پیش اعلام کرد که جفت ارزهای معاملاتی بر پایه کاردانو (ADA) را به مشتریان خود ارائه می‌کند. از این رو پلتفرم معاملاتی Bitrue بر پایه توکن ADA شش جفت ارز معاملاتی را ارائه کرد.

بنابر وبسایت DefiLlama سرمایه قفل شده در شبکه بلاکچین کاردانو بعد از شروع به کار صرافی غیر متمرکز Minswap و افزایش تعداد محصولات غیر متمرکز آن، افزایش قابل توجهی ثبت کرده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.