کوین اولیری استراتژی سرمایه گذاری در کریپتو را به اشتراک می گذارد

به گزارش رمزارزآنلاین به نقل از بیتکوین نیوز، کوین اولری، ستاره کوسه تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، استراتژی سرمایه گذاری خود در ارزهای دیجیتال را به اشتراک گذاشته است. او فاش کرد که 20 درصد از پرتفوی او در حال حاضر در ارزهای دیجیتال و بلاک چین است. “کل نکته این است که شما نمی دانید چه کسی برنده خواهد شد.”

استراتژی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کوین اولری
کوین اولری، رئیس ETFs O’Shares و ستاره Shark Tank، استراتژی سرمایه‌گذاری رمزنگاری خود را در مصاحبه‌ای با CNBC جمعه به اشتراک گذاشته است.

اولاً، او گفت که یک پنجم سرمایه‌گذاری‌هایش در ارزهای دیجیتال یا شرکت‌هایی که در فضای کریپتو فعالیت می‌کنند، مرتبط است. آقای شگفت انگیز گفت:

من میلیون ها دلار دارم، 20 درصد از سبد من اکنون در ارزهای دیجیتال و بلاک چین است.

در نوامبر سال گذشته، او گفت که کریپتو 10 درصد از پرتفوی او را تشکیل می دهد. سرمایه‌گذاری‌های او در ارزهای دیجیتال برای اولین بار در اکتبر سال گذشته از سرمایه‌گذاری طلای او بیشتر شد.

از اولری پرسیده شد که آیا برخی از ارزهای رمزپایه در یک دهه آینده وجود خواهند داشت یا خیر. ستاره کوسه تانک با اشاره به اینکه او این ریسک را در استراتژی خود لحاظ کرد، تاکید کرد:

شما باید متنوع باشید. من صاحب 32 موقعیت مختلف، از جمله خود سهام FTX هستم.

اولری سفیر و سخنگوی پولی FTX، صرافی رمزنگاری که توسط میلیاردر 30 ساله Sam Bankman-Fried تأسیس شده بود، در آگوست سال گذشته شد.

ستاره کوسه تانک توضیح داد:

نکته اصلی این است که شما نمی دانید چه کسی برنده خواهد شد. آیا اتریوم برنده می شود؟ آیا سولانا برنده می شود؟ هلیوم است یا بهمن؟ من مالک همه آنها هستم.

آقای واندرفول در مورد فرمان اجرایی تنظیم ارزهای دیجیتال که توسط رئیس جمهور جو بایدن در چهارشنبه امضا شد، گفت: “این یک ممنوعیت همه جانبه نبود، بنابراین خبر خوبی است.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.