پای بیبی دوج هم به دنیای فوتبال باز شد!

همکاری‌های باشگاه‌های فوتبال با رمزارزها افزایش پیدا کرده است. پس از منچستر یونایتد، ناپولی، بایرلورکوزن و بسیاری باشگاه‌های دیگر، حالا هوفنهایم برای توسعه توکن‌های NFT گام بر‌می‌دارد. ارز دیجیتال بیبی دوج کوین اعلام کرده است که با باشگاه فوتبال آلمانی TSG Hoffenheim قرار داد همکاری امضا خواهد کرد.

به عنوان بخشی از این قرارداد، باشگاه هوفنهایم با بنیاد Baby Doge برای توسعه مجموعه‌ای از توکن‌های NFT همکاری خواهد کرد. به علاوه تبلیغات بیبی دوج کوین در تمام بازی‌های خانگی این تیم آلمانی بر روی تابلوهای اطراف زمین به نمایش درخواهد آمد. همچنین هوفنهایم و بیبی دوج محتوایی با نام تجاری مشترک ایجاد خواهند کرد.

مایک واتسون، مدیر پروژه در Baby Doge LLC، هوفنهایم را باشگاهی آینده‌نگر و تکنولوژی محور توصیف کرد. او می‌گوید که این پروژه سبب نفوذ بیشتر بیبی دوج در کشورهای اتحادیه اروپا خواهد شد. او در مصاحبه‌ای گفت:

ما تلاش می‌کنیم تا همکاری‌های جهانی خود را به‌عنوان یک پروژه جامعه‌محور گسترش دهیم. همچنین می‌خواهیم مشارکت‌هایی استراتژیک با سازمان‌های جهانی داشته باشیم. این همکاری‌ها به بیبی دوج این امکان را می‌دهد تا مزیت‌هایش را به نمایش بگذارد و جایگاه خود را به عنوان یک بنگاه اقتصادی در دنیای ورزش تثبیت کند.

باشگاه هوفنهایم در سال 1945 تأسیس شد. تیم فوتبال این باشگاه در فصل 2017-2018 مقام سوم بوندسلیگا را کسب کرد و برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

Baby Doge با این قرارداد، همکاری‌های بین میم کوین‌ها و باشگاه‌های فوتبال را گسترش داد. این ارز دیجیتال با باشگاه‌های مشهور دیگری مانند بایرلورکوزن آلمان، لاتزیو ایتالیا و کرالا بلستر هند قرارداد همکاری امضا کرده است.

چندی پیش گزارش شد که بلاکچین تزوس یک در حال عقد قرارداد اسپانسرینگ با منچستریونایند، مشهورترین باشگاه فوتبال انگلیس، است.

طبق گزارش‌ خبرگزاری اتلتیک، این قرارداد بیش از 27 میلیون دلار ارزش دارد. بنابر توافقات انجام شده لوگوی تزوس روی لباس تمرینی منچستر یونایتد چاپ خواهد شد. این احتمال وجود دارد که همکاری‌های طرفین در دنیای متاورس و وب ۳ نیز گسترش یابد.

تزوس پیش‌تر در حوزه‌های دیگر ورزشی و مسابقات فرمول ۱ فعالیت‌هایی داشته است. این بلاکچین در می 2021، باشگاه ردبول ریسینگ را به عنوان شریک رسمی خود معرفی کرد. چندی بعد تیم مک لارن نیز خبر همکاریش با بلاک چین تزوس را به شکل رسمی اعلام کرد.

در آگوست2021، دوج کوین و باشگاه فوتبال واتفورد انگلیس بر سر عقد قرارداد اسپانسری به توافق رسیدند. لوگوی دوج کوین به عنوان حامی مالی روی آستین پیراهن‌های تیم واتفورد چاپ خواهد شد.

همچنین باشگاه‌های منچستر سیتی، آرسنال و ولورهمپتون توکن‌های هواداری خود را در پلتفرم‌های مختلفی مانند Socios و Bitci در اختیار کاربران قرار دادند.

فلوکی اینو در نوامبر 2021 با باشگاه فوتبال ایتالیایی Napoli قرارداد تبلیغاتی امضا کرد. طبق این قرارداد لوگوی فلوکی اینو در پشت پیراهن بازیکنان ناپولی چاپ خواهد شد و تبلیغات این میم کوین در تابلو‌های محیطی اطراف زمین به نمایش درخواهد آمد.

رقابت بیبی دوج با برترین میم‌کوین‌ها

BABYDOGE یک توکن مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس است که توسط توسعه‌دهندگانی ناشناس طراحی شده است.

برخلاف دوج کوین و شیبا اینو، بیبی دوج سال نو را با افزایش قیمت آغاز کرد. ارزش این رمزارز در ابتدای ژانویه بیش از ۲ برابر شد. پس از اتمام یک روند صعودی، قیمت بیبی دوج کوین در اواخر ماه ژانویه ۴۳ درصد کاهش پیدا کرد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.