معنای توییت عجیب و گیج‌کننده ایلان ماسک چیست؟

همان‌طور که می‌دانید، ایلان ماسک (Elon Musk) یکی از طرفداران دوج کوین بوده و در موفقیت آن نقش زیادی داشته است. حالا نیز به تازگی‌ ایلان ماسک توییتی عجیب را منتشر کرده است که باعث تعجب طرفداران دوج کوین (DOGE) و حتی شیبا (SHIB) اینو شده است!

به گزارش سایت یو تودِی، ایلان ماسک قصد گسترش استفاده از دوج کوین را دارد و این مسئله کاملا مشخص است. حالا نیز عده‌ای از توییت اخیر ایلان ماسک، این مسئله را برداشت کرده‌اند که اشاره او در این توییت به دوج کوین است.

ایلان ماسک در توییت خود حرف h را ارسال کرده است که بالای آن یک خط افقی دارد! این توییت عجیب و غریب بسیاری را در فکر فرو برده است. همچنین اکانت رسمی شیبا اینو در توییتر در جوابی به این توییت و با لحنی طنز گفته است که آیا این توییت درباره شیبا است!

یکی از کاربران توییتر نیز پرسید که آیا این توییت ربطی به رمزارزها دارد؟ هما‌ن‌طور که می‌دانید، شرکت تسلا به دنبال گسترش استفاده از دوج کوین است.

در دسامبر سال 2021 نیز ایلان ماسک در توییتی اظهار داشت که در حال انجام آزمایش‌هایی برای پذیرش دوج کوین به عنوان روش پرداخت بعضی از محصولات تسلا هستیم.

موسس تسلا (Tesla) همچنین از امکان پذیرش دوج کوین در استارلینک (StarLink) و اسپیس ایکس (SpaceX) خبر دارد!

ایلان ماسک، ثروتمند‌ترین مرد جهان، گاهی توییت‌هایی را منتشر می‌کند که واقعا گیج کننده هستند! حالا نیز باید دید که هدف این فرد از ارسال توییت اخیر چه بوده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.