آدرس‌های مبتنی بر ایموجی به مرورگرهای معروف می‌آیند!

تیم توسعه‌دهنده مرورگر وب اپرا (Opera) اعلام کرد که با استارتاپ فناوری یات (Yat) همکاری می‌کند. استارتاپ یات به کاربران اینترنت اجازه می‌دهد تا مجموعه‌ای شخصی‌سازی شده شامل یک تا پنج ایموجی را برای خود بسازند که از آن می‌توان به عنوان نام کاربری دیجیتال، آدرس وب (URL) وبسایت و همچنین، آدرس پرداخت برای کیف پول دیجیتال، استفاده کرد.

به گزارش وب سایت کوین‌تلگراف، طی این همکاری، سیستم ایموجی یات اکنون در همه نسخه‌های مرورگر اپرا ادغام شده و کاربران این مرورگر می‌توانند برای URLهای مبتنی بر ایموجی ثبت‌نام کنند و به این نوع آدرس‌ها دسترسی داشته باشند.

برای جشن گرفتن این همکاری، این دو تیم رویدادی را برای توزیع هفت توکن غیرقابل تعویض (NFT) از Fvckrender، هنرمند افسانه‌ای دنیای NFTها، برگزار کردند. قیمت پایه این توکن‌ها، ۲٫۸۹ اتریوم (ETH) است.

این ادغام به کاربران اپرا اجازه می‌دهد تا با وارد کردن یک رشته ایموجی به جای حروف و کلمات در نوار URL، وب‌گردی کنند. به گفته یورگن آرنسن (Jorgen Arnesen)، معاون اجرایی بخش موبایل در تیم اپرا:

«ایموجی‌سازی» اپرا، روشی جدید، آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر برای یافتن و هدایت به صفحات است: این مشارکت نشان‌دهنده یک تغییر اساسی و نوآورانه در نحوه کار اینترنت است. از طریق ادغام با یات، کاربران اپرا می‌توانند com. یا حتی کلمات را در لینک‌های خود حذف کرده و از ایموجی‌ها برای هدایت به وبسایت‌ها استفاده کنند.

پروژه یات در حال حاضر چندین سرمایه‌گذار مشهور دارد که از جمله آنها می‌توان به پاریس هیلتون (Paris Hilton)، خواننده و بازیگر، لیل وین (Lil Wayne)، رپر و استیو آئوکی (Steve Aoki)، موسیقی‌دان، اشاره کرد.

در زمان انتشار این خبر، حجم معاملاتی ایموجی‌های یات در بازار معروف اوپن‌سی (OpenSea) برابر با ۴۱۲ اتریوم است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.